صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

خدایا صدهزار مرتبه شکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

1392/8/13 17:34
351 بازدید
اشتراک گذاری

خدا جون سلام. میدونم بنده ی خیلی خوبی برات نیستم اما دیگه هیچ وقت نمی خوام لطفهایی رو که به من و خانواده ام داشتی از یاد ببرم.مهمترینشون سلامتی ما و بچه هاست.خدایا چرا من قدر چیزهایی رو که بهم بخشیدی نمی دونستم؟چرا یادم میره که دختر و پسرم میشنوند،می بینند،راه میرن،حرف میزنن و.....خدایا وقتی دردیو که شاگرد خوبم مهتاب جون به خاطر سرطان خون تحمل می کنه یادم میاد تلنگر می خورم و میفهمم که قدر شناس نیستم. وقتی شاگرد دیگم فرخنده رو می بینم که با حرکت سرش به من سلام می کنه و هیچی از صداهای این دنیا رو نمیشنوه قدر نشناسیم یادم میاد. وقتی فرزانه رو میبینم که با عینک ته استکانیش بهم نگاه می کنه و متوجهم نمیشه و روز به روز داره به نابینایی مطلق نزدیک میشه می فههم قدر شناس نیستم. وقتی فاطمه رو میدیدم که هفت ماهه به دنیا اومده و مچ پاهاش خمیده شده و قادر به راه رفتن نیست بازم یادم میاد که من چه قـدر، قدر نشناسم.خدا جون نعمت سلامتیو از ما آدمای قدر نشناس دریغ نکن.خدایا همه ی بچه های مریض و ناتوانو شفا بده.خدایا درمان همه ی دردها تویی من لیاقت ندارم، ولی ملتمسانه ازت می خوام به این مامانای منتظر هم لطف کنی و فرشته هایی از جنس آسمون آبی در آغوششون جای بدی.و باز هم میگم خدایا صد هزار هزار مرتبه شکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر.

کیاناصدرا

کیانا جون و صدرا جون دوستتون داریم زییییییییییییییاد.

پسندها (1)

نظرات (4)

مهرتابان
14 آبان 92 23:59
یاد امام حسین علیه السلام فقط مخصوص یک روز ، یک دهه و یک ماه نیست ... یک زندگی، او را در قلب و ذهنت داشته باش ؛ بگذار پیام و عطر گل سرخی بی نظیر ، یک عمر معطرت کند ...
بابای آندیاجون
16 آبان 92 10:22
خدا رو شکر به تعداد اعداد دنیا سالم و سلامت باشید
مامان ریحان
17 آبان 92 20:10
خدایا هزاران مرتبه شکرت بخاطر سلامتیمون
asal
24 آبان 92 3:00
سلام مامان مهربون بیشتر مامانا دوست دارن قالب وبلاگاشون با عکس نی نی های خودشون باشه ، شما هم اگه دوست داری یه قالب وبلاگ اختصاصی با عکس نی نی خودت داشته باشی میتونی سفارش بدی قیمت قالب وبلاگ اختصاصی (فرقی نمیکنه / دوستونه - سه ستونه)10 هزار تومنه که یه بالابر اختصاصی هم با عکس نی نی تون به عنوان هدیه بهتون میدیم اگه خواستی خبرم کن تا برات طراحی کنم ادرس : webnegar1.mihanblog.com