صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

عکسی که...

1392/9/30 7:20
372 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم میخواستم این عکستو بذارم برای بالابر جور در نیومد که نیومد.فعلا باشه تا خواهر فرناز جون کمکم کنه. پسرم عکست درست شد.با کمک خواهر جون فرناز خانم.همین جا دوباره از این دوست گلم تشکر می کنم.قلبلبخندقلب

wnvh

ضمنا این عکس مربوط به روزیه که من شیفت ظهر بودم و تا خواستم برای خودم غذا بکشم تا  ببرم مدرسه اصرار کردی که برای تو هم توی قالبمه(تلفظ صدرایی) موچولو غذا بریزم تا بخوری.اینجا دیگه داره غذات تموم میشه و منم دیرم شده و بازم میگی برام بریز.فقط هه کم دیده(یه کم دیگه).از دست تو مادر چرا یاد نمیگیری درست حرف بزنی؟؟؟کیانا نصف سن تو رو داشت کامل و درست حرف میزد ها!!عصبانی نشی گلم. قربون حرف زدنت برم.هاد(یاد) میگیری.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آیدا
25 آذر 92 1:31
سلام مامان خانوم خدا این بچه های ناز را براتون حفط کنه از آشناییتون خوشبختم وبتون متنوع وآموزنده است به خونه ی ما خوش اومدی با افتخارلینک شدید
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنون عزیزم.شما هم لینک شدید.
مامان لي لي
25 آذر 92 3:19
کافه چی قهوه بیار تلخ تلخ دروغ هایش آنقدر شیرین بود که هنوز دلم را میزند...
مامان لي لي
25 آذر 92 3:20
خصوصي
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنون گلم
fariba
26 آذر 92 21:08
نگو توروخدابچه ها به همین حرف زدناشون خوردنی میشن مامانیمثه اینکه گل پسرتون ماکارونی دوس دارهایشاالله همیشه خوش باشین دوستم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
شما هم همینطور گلم.موفق باشین
مامان نسترن
27 آذر 92 12:28
ای جانم. نوش جون عزیزم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام نسترن جون.کم پیدایین
خواهر فرناز
27 آذر 92 23:30
من تو وب خودنپم امتحانش کردم اجرا شد برای منم باز نکرد دوباره تو تنظیمات ذخیره اش کن ببین باز میکنه؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
تستش کردم عزیزم.فعلا همکاری نمیکنه.مهم کاریه که به خاطر من انجام دادیازت ممنونم بســــــــــــــــیار
خواهر فرناز
28 آذر 92 12:30
کدشا ذخیره نکردم برام بفرستش تا دوباره امتحانش کنم چه مشکلی داره به خدا اول تو وبلاگ خودم امتحانش کردم کار کرد اندازه اش خوب بود بعد برات گذاشتم تو نظرات البته یه چیز دیگه هم هست من یه بار میخواستم برا دوستم کد کپی کنم بذارم هر کاری کردم نشد کد ها کپی نمیشند شاید برای همینه که کار نمیکنه من برات عکس پسرت را که درست کردم اپلود میکنم میذارم تو نظرات خودت برو تو وبلاگ دخملی شکلک ادامه اش را انجام بده ایشالا که بشه میدونم که بلدین برای یاد آوری میگم تو تنظیمات کپیش کنید ناراحت نشید گفتم شاید همین نکته کوچیک نذاره کارتونا انجام بدین ایشالا درست بشه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنون عزیزم.درست شد.نه بابا ناراحت چرا؟ولی باور کن همه جوره امتحانش کردم.تو تنظیماتم کپیش میکردم.ولی این بار که آدرس عکسو زحمت کشیدین گذاشتین تا کپیش کردم کد جدید اومد و گذاشتم تنظیمات درست شد.بازم تشکر و شرمنده که اذیت شدی