صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

به خاطر مریم جون برای تولدش

1392/8/20 4:15
241 بازدید
اشتراک گذاری

مریم عزیز خواهرزاده مهربان و دوست داشتنی من،با سبدی پر از گلهای یاس سپید و نیلوفرهای زیبا

بیست آبان ماه سالروز زمینی شدنت را تبریک می گویم.امیدوارم همواره سالم و استوار باشی و در

برابر ناملایمات زندگی صبور و توانمند.مریم خوبم روزهایی که می گذرند،هرگز برنمی گردند تو دیگر

حتی آدم چند لحظه پیش هم نیستی!پس بکوش همواره بهترین باشی.موفقیت تو آرزوی قلبی من

است.تولــــــــــــــــــــــــــــــــــدت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک.قلبماچقلب

 

م

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم
20 آبان 92 19:34
سلام خاله مهربون تر از جونمممممممممممممممم.ممنون که به یادم هستی.به خاطر امیر علی هم من به جای مامانم از شما تشکر می کنم قابلی نداره عزیزم.امید که همواره سلامت و پایدار باشید.
مریم
23 آبان 92 13:39
سلام خاله بالاخره تو مسابقه 20 تومان کتاب اسمم در اومد .بعد از دو هفته انتظارررررررررررررررررررررررررررررررررررررر به به مبارکه چه عــــــــــــــــــــــجــــــــــــــــب
مامان ریحان
23 آبان 92 23:55
تولد مریم جون مبارک(با تاخیر