صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

سخنی با پدر و مادرها

1392/7/11 19:37
421 بازدید
اشتراک گذاری

 گل

دیروز به اولین جلسه ی معارفه ی معلم دخترم رفتم.در پایان جلسه برگه ای به والدین داده

شد.قسمت سخنی با پدر و مادرها را برایتان می نویسم:

ای پدر،ای مادر

من به رفتار شما می نگرم

                      عمل و کار شما،الگوی رفتار من است

اشتباهی اگر از من سر زد

کاه را کوه مکنید،من هم انسانم و لغزش دارم

با کسی هیچ قیاسم مکنید،هر گلی رنگی و بویی دارد

من به امنیت خاطر چو غذا محتاجم  من محبت زشما می خواهم.........

با تشکر از معلم کلاس سوم خانم موسوی عزیز.لبخندلبخندلبخند

محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زنده اندیش
15 آبان 92 19:54
تا بال و پر عشق به جانم دادند در وادی عاشقان مکانم دادند گفتم که کجاست کعبه اهل ولا درگاه حسین را نشانم دادند "ایام سوگواری حسینی تسلیت باد"
زنده اندیش
15 آبان 92 20:02
سلام بر شما مادر مهربان و بزرگوار واقعا بعد از دیدن وبلاگی که برای فرزندان عزیزتان بنا نهاده اید لذت بردم. از این همه محبت خالصانه و عشق مادرانه . من معلم پایه اول ابتدایی هستم و از نزدیک با بچه ها سروکار دارم و می دانم چه لذتی دارد لحظه ای همکلام شدن با آنان. چه صداقتی چه عشقی دارند این بچه ها. از خدای منان برای شما بزرگوار بهترین ها را آرزومندم و ان شالله سالهای سال سایه ی پر از محبتتان بر سر جگرگوشه هایتان باشد و امیدوارم با نظاره موفقیت های مختلف آنان ذره ای از جزای نیک اعمال درخشانتان را کسب کنید. ان شالله موفق باشید و سربلند یاعلی