صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

برای کیانا جون به بهانه تولد 9سالگیش.

1392/7/10 9:26
391 بازدید
اشتراک گذاری

کیانا

دخترم،گل قشنگ زندگیم و ای مهربان من،دوستت دارم و برای شادابی و سلامتیت به درگاه باری تعالی توسل می جویم و خالصانه دعا می کنم.ای تکیه گاهم در زندگی اگر گاهی تندی میکنم مرا ببخش و بدان نهایتی برای دوست داشتنم نیست .من چشمان دخترم را با آن نگاه پاک و معصوم می پرستم.دهم مهرماه روز شکفتنت را هزاران بار تبریک می گویم.

بهار من تولدت مبارکـــــــــــــــــــــــــماچهوراهوراهورا ماچ

تولد

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان ریحان
10 مهر 92 14:28
کیانا جون تولدت مبارک ان شالله تولد صد وبیست سالگیت


ممنون از شما.ایشالا تولد نی نی جون.
کیانا
12 مهر 92 18:12
سلام مامانی جوووووووووون ممنونم
بابای آندیاجون
13 مهر 92 7:39
کیانای عزیز و دوست داشتنی ...
تولدت مبارک عزیزم



ممنون.عمو کیانوش عزیز.دوست داشتین به وب منم بیاین.تو پیوندهای وب مامانم هست.(کیانا)