صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

برای کیانا

1392/6/14 17:00
323 بازدید
اشتراک گذاری

کیانا

کیانای گلم،سلام.دخمل مامان کجایی؟دلم برات تنگ شده امروز از صبح رفتی پیش صدف

جون.یه زنگ هم به مامان نزدی!عیب نداره حتما خیلی بهت خوش میگذره.دخترم این عکس

مربوط به 5سالگیته.از تهران برمی گشتیم و نرسیده به سبزوار رفتیم به این کاروانسرا.جای خلوت

و دنجی بود.چندتا عکس دیگه هم گرفتیم.قد بلندی، می کردی تا دستت برسه به کلون در.حالا

اگه بری اصلا نیاز به قد بلندی نیست.گل مامان بزرگ شده و خانمی شده.دوستت دارم

عزیزم.تولد داداشی یادت نره.

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مریم
15 شهریور 92 14:37
به مامانم گفتم بیاد وب ببینه گفت حال ندارم گفتم بیا نظر ت بنویس گفت نه



دست مامانت درد نکنه.خواهرم، خواهرای قدیم.بازم دست تو درد نکنه که بهم سر میزنی.هرچی باشه خودم بزرگت کردم.البته با کمک مامانت.
ک ی ن ا
24 شهریور 92 21:55
راستی یادم رفته بود روز به روز هی دارم از درد پا بلند تر می شم این بد نیست مامان جوووون؟