صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

پیامهای دوستانه برای نوروز 1393

1393/1/6 20:20
598 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوباره.خب مگه اشکالی داره؟سلام سلامتی و نشاط برای همه به ارمغان میاره.مگه نه؟؟؟؟واما...چند روز قبل از سال تحویل در بخش پرسش و پاسخ از مامان جونیهای گل گلاب خواستم که اگه دوست دارن پیامهای تبریکشونو به مناسبت فرا رسیدن بهار سر سبز بنویسن.چند نفر از مامانهای عزیز درخواست منو اجابت کردند و پیام گذاشتن.منم از همه شون ممنونم و با اجازه از این دوستای خوبم میخوام پیامهای قشنگشونو اینجا بذارم.امیدوارم شما هم از خوندنش لذت ببرید.

اول پیام خودمو میذارم:سلام به دوستان گلم.
دوستان مهربان و عزیز من، در آستانه بهار 93 از یکتا خالق هستی برایتان سلامتی و نشاط را خواهانم و صمیمانه ترین تبریکات را به مناسبت فرا رسیدن سال جدید نثار شما عزیزان مینمایم.
یک بار دیگر نسیم نوروز وزید....دلها به هوای سال نو باز تپید...نوروزو بهارو بزم یاران خوش باد...در سایه ی دوست روزگاران خوش باد.....
عیدتان مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک.

امروز پیام دوست گلم لی لی جونم بهم رسید.زیبا و تاثیر گذار.مینویسم براتون:

پیام لی لی جون مامان آوایی:سجاده ام را می گشایم تا شاید دو رکعت عاشقی با خدا بگشاید دل تنگم را،
سجاده می گشایم، و می گشایم غم دل با خدایی که گشاینده یکتاست،
دعای فرج میخوانم تا شاید فرجی شود و فجری که منتظرش هستم سر زند.....

دو رکعت عاشقی میکنم با خدایی که تو آخرین ثانيه هاي سال 92 بهمون اميد زندگي داد بهمون اميد بودن تو سال جديد رو داد.....
براتون از همون خدا فقط سه تا چيز سر سفره ي هفت سين طلب كردم ....

سلامتي -- آرامش -- عاشقانه هاي پايدار.

پیام مامی جون نرگس:امسال یادم باشد زندگی را از دریچه نگاه خودم ببینم نه از نگاه دیگران ..........دیگران را دوست داشته باشم آنگونه که هستند نه آنگونه که دوست دارم باشند ........زیبایی ها را دوست بدارم هر آنچه کوچک باشند و در کنار زشتی ها ناپیدا ........یادم باشد خودم با خودم مهربان باشم و با دیگران هم .......لحظات زندگی را دوست بدارم با هر رنگی ..... که میدانم لحظات از آن منست ...... نوروز و سال نو و بهار از رفاقت های بی ریا نگاهبانی میکند ..... بیایید قلبهایمان مالامال از مهر و رفاقت های صادقانه باشد ..... نوروزتان خرم و سبز به زیبایی بهار
مامان نرگس -- 27 اسفند 1393 ( چهارشنبه سوری )

پیام مامان الهه:با خوبي ها و بدي ها، هرآنچه که بود؛ برگي ديگر از دفتر روزگار ورق خورد،
برگ ديگري از درخت زمان بر زمين افتاد، سالي ديگر گذشت.
روزهايتان بهاري و بهارتان جاودانه باد ...

لطفا بفرمایید ادامه مطلب.من لینک دوستانو نذاشتم شاید دوست نداشته باشن.ولی اسمشون نوشتم.بازم ممنونم.ادامه یادتون نره.....

پیام مامان رها: سال نومی شود.زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند
و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره...من...تو...ما...
کجا ایستاده ایم.سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟...پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟...
زمین، سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و
چون همیشه امیدوار وسال نومبارک...

پیام الهه مامان سلما:* عید* خلاصه ی چند کلمه است:
ع. عزیزم
ی. یادت نره
د. دوستت دارم

سال نو ی همتون مبارک.....

پیام مامان مرمر: لحظه تحویل سال ١٣٩٣ هجری خورشیدی :ساعت ۲۰ و ۲۰ دقیقه و ۲۰ ثانیه ,یعنی ۲۰/۲۰/۲۰ به وقت ایران.
 (اميدوارم سال بيستي باشه براي همه ايراني ها)

پیام مامان زهرا: بوی باران بوی سبزه بوی خاک
شاخه های شسته باران خورده پاک

آسمان آبی و ابر سپید
برگهای سبز بید



عطر نرگس رقص باد
نغمه شوق پرستوهای شاد

خلوت گرم کبوترهای مست
نرم نرمک میرسد اینک بهار
خوش به حال روزگار



خوش به حال چشمه ها و دشتها
خوش به حال لاله ها و سبزه ها

خوش به حال غنچه های نیمه باز
خوش به حال دختر میخک که میخندد به ناز

خوش به حال جام لبریز از شراب
خوش به حال آفتاب


نرم نرمک میرسد اینک بهار
خوش به حال روزگار




ای دریغ از ما اگر کامی نگیریم از بهار

نرم نرمک میرسد اینک بهار
خوش به حال روزگار

*گر نکوبی شیشه غم را به سنگ
هفت رنگش میشود هفتاد رنگ*
^-^

سال نو برهمه مباااارک ان شالله که سالی پر از خوشی و برکت باشه برای همه

پیام مامان زهرا(2) مهربانی ازآن کسانی ست که باهرفاصله یکدیگر را یادمیکنند.
به یادتونم .شما هم به یادم باشید .
سال نو مبارک .

و بلاخره پیام مامان مریم: بوی عیدی بوی توپ بوی کاغذ رنگی
بوی تند ماهی دودی وسط سفره ی نو
بوی یاس جانمازترمه ی مادربزرگ
با اینا زمستونو سر می کنم
با اینا خستگی مو درمی کنم
شادی شکستن قلک پول
وحشت کم شدن سکه ی عیدی از شمردن زیاد
بوی اسکناس تا نخورده ی لای کتاب
بااینا زمستون وسر می کنم
بااینا خستگی مودرمی کنم
برای چندمین بار ممنونم عزیزانم و در سال جدید بهترین بهترینها رو براتون آرزومندم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
4 فروردین 93 18:49
سلام عزیزم شما خوبید ؟ سال نو مبارک عزیزم این باعث افتخار هست که با دوستان خوبی چون شما دوست وآشنا بشیم من با افتخار شمارو لینک می کنم انشالله از این به بعد دوستان خوبی برا همدیگه باشیم صدرا جونو ببوسید عزیزم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام گلم.ممنونم.منم از آشناییتون مفتخر و خوشوقتم.امیدوارم دوستیها پایدار باشند و مایه آرامش
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
4 فروردین 93 18:52
چقدر با سلیقه همه پیامها قشنگ بودن همه رو گذاشتید این خیلی عالیه دستت درد نکنه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت برم من عزیزم
مامان ریحان
5 فروردین 93 0:53
پس داستان پرسش و پاسخ این بود من دیر رسیدمپیام های قشنگی بود سال خوبی رو برات آرزو دارم دوست جونیم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
آره دیگه.شما نبودین گلمهیشکی منو دوست ندارهشوخی بید
مامان سهند و سپهر
5 فروردین 93 9:15
سلام عزیزم سال نو شما مبارک باشه امیدوارم سال خیلی خوبی رو در کنار عزیزانتون شروع کرده باشید. سالی پر از آرامش و شادی و سلامتی خیلی از لطف و محبتت ممنونم خانمی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام گلم.ممنونم.همین طور شما
مامان ریحان
5 فروردین 93 14:30
کم پیدایی دوست جونی، احوالاتت خوب وخوشه؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
نه گلم.دیروز خیلی وب گردی کردم.پیامهام خوب نمیرسهنمیدونم چرا؟؟؟
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 فروردین 93 13:31
سلام عزیزم از اینکه مارو قابل دوستی دونستید به خودم می بالم دوستتون دارم گلم فدای بچه های خوب ونازتون بشم امید خوشبختی سلامتی وتندرستی براتون دارم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام گلم.خواهش میکنم.خدا نکنه.
مامان ریحان
6 فروردین 93 14:15
همچنان مشکل غیب شدن پیامها و نرسیدنشونبرا منم گاهی اینجوری میشهاکشال نداره گلم مهم اینه که بیاد هم هستیم هر چند پیام نرسهدوستت دارم دوست مهربونم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
دقیقا.مخصوصا بلاگفا این روزا بدتر شدهدوباره،دقیقا مهم به یاد هم بودنهمنم همین طور
آوايي ... ( لي لي )
6 فروردین 93 17:54
سلام خوبي خواهري من بلد نبودم چه جوري تو پرسش و پاسخ بنويسم برات شرمنده حالا بعداً بم ياد بده.... بدو بيا خصوصي
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت برم عزیزم.چشششم
آوايي ... ( لي لي)
6 فروردین 93 18:17
تو پرسش و پاسخ نتونستم بنويسم برات اينجا مينويسم.... سجاده ام را می گشایم تا شاید دو رکعت عاشقی با خدا بگشاید دل تنگم را، سجاده می گشایم، و می گشایم غم دل با خدایی که گشاینده یکتاست، دعای فرج میخوانم تا شاید فرجی شود و فجری که منتظرش هستم سر زند..... دو رکعت عاشقی میکنم با خدایی که تو آخرین ثانيه هاي سال 92 بهمون اميد زندگي داد بهمون اميد بودن تو سال جديد رو داد..... براتون از همون خدا فقط سه تا چيز سر سفره ي هفت سين طلب كردم .... سلامتي -- آرامش -- عاشقانه هاي پايدار
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
فدات شم.گفتم با اون متن و گویش قشنگت بیا و بنویس.بازم ممممنونم
آوايي ... ( لي لي)
6 فروردین 93 18:20
سال نوتون مبارك انشالله سال خوبي داشته باشين هم به ادامه اش اضاف كن لطفاً......
مامان ریحان
6 فروردین 93 23:37
سلام دوست جونی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.عزیزم سلام
مهرتابان
7 فروردین 93 0:09
لا به لای گل سرخ، در میان کوچه های سبز خیال، شادیت حس قشنگی ست که من می‌طلبم. بهارتان دل انگیز باد.
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنون خانمیچه عجب دید و بازدیدها تموم شد؟؟؟
آوايي ... ( لي لي)
7 فروردین 93 1:48
خصوصي خواهرم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت برم من
آوايي ... ( لي لي)
7 فروردین 93 2:07
خواهر جون ممنون از لطف و محبتت كه كامنت من رو هم تو وب ات اضافه كرديخيلي دوسسسسسسسست دارم مهربوننننننن
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
تی فدات
کیانا
7 فروردین 93 11:08
مامان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! برای منم بنویس دیگه !!!!!!!!!!!!!!
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
الان میام