صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

یادنامه...

1392/12/22 21:22
451 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام به شما دوستان گلم. روزهای پایانی سال 92هم داره کم کم به اتمام میرسه و تنها خاطره ای ازش برامون به یادگار میمونه.هر سال همین برنامه تکرار میشه....خونه تکونی،خرید عید،سفره هفت سین و ماهی قرمزی که گاهی وقتها قبل از سال تحویل و خیلی وقتها دوم سوم عید عمرش تموم میشه.سمنو و سبزه،دید و بازدید و سیزده بدر.....تا به حال حتما همه ما خیلی فکر کردیم به گذشت روزها و اینکه چقدر زود روزها شب میشن و شبها صبح و هفته ها ماه و ماه ها سال....و باز روز از نو و روزی از نو....البته مهم اینه که سلامت باشیم و از این روزها لذت ببریم و مهم تر اینکه آرامش داشته باشیم.دوستان گلم و صدرا و کیانای عزیزم امیدوارم سالی که پیش روی شماست،براتون لحظاتی سرشار از سلامتی و نشاط و آرامش به ارمغان بیاره و گل زیبای لبخند روی لبهاتون خودنمایی کنه.همتونو دوست دارم و مثل همیشه بهترینها رو براتون از یکتا خالق هستی بخش می خوام. 

لبخنداگه دوست داشتین سری هم به ادامه مطلب بزنینلبخند

در خونه تکونی،قسمت چمدون تکونی به این لباسها برخوردم.لباسهایی که برای من یادآور کودکی دخترمه.کودکی که هنوز تا بزرگسالی فاصله داره اما از کودکی هم فاصله گرفته...کهنه شده اما برای من هنوز نو و خاطره انگیزه....

لباس کیانا

کیانا

کیانا

کیانا

کیانا

کیانا

قلبشرمنده دوستان گلم.کیفیت عکسها پایینه.تنظیمات گوشیم مشکل داشتقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

آوايي...(لي لي)
24 اسفند 92 0:38
سلام خواهري خوبين؟؟؟ نه كامنتي ازت نيامده بود خواهرررررر.... دلم براتون تنگ شده بود
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام گلم.نمیدونم تازگی اینطوری شده نمیادممنونم عزیزم
آوايي...(لي لي)
24 اسفند 92 0:40
اي جانم چه لباساش و نگه داشتي منم همرو نگه داشتمشلوارك جينه خيلي خوشگله
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
آره این چندتا برام یادآور خاطرات قشنگیه نگهشون داشتمموافقم خودمم خیلی دوسش داشتم
آوايي...(لي لي)
24 اسفند 92 0:42
خيلي دوسسسستون دارم خدا كيانا جونم و صدرا جونم و برات نگه داره
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
لطف داری گلم.ما هم دوست داریم شدیــــــــــــــــــد
مامان سهند و سپهر
24 اسفند 92 11:36
سلاااااااام عزیزم خسته نباشی خونه تکونی هم ایشالا بزودی تموم بشه و از تمیزی همه جا لذت ببرید لباسهای کیانا جون هم خیلی خوشگل و خاطره انگیز هستن براش نگهدار باز هم.حسابی کیف می کنه بعد میبینتشون بووووووووس
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم عزیزم.منم سسسسسسسلام
مامان ریحان
24 اسفند 92 15:03
سلام دوست جونی خوبی؟ خسته خونه تکونی نباشی، چه لباسای قشنگی داشته کیاناجونایشالله سال خوبی داشته باشید
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم خجالتمندینلطف داری گلم
آوايي...(لي لي)
24 اسفند 92 15:50
سلام خوبي خواهر خوبم؟؟؟ يار هميشگي حس قلمبه ي مننننندوسسسسست دارمممم... كيانا جونم راست ميگه زودي قالب تكوني كن هااااا... ما تازه امروز فرش هامون رو بردن بشورن ... هنوز پذيرايي تميز نشده... هيچيم خريد واسه اوايي نكردم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خب پس یکی مثل من پیدا شدحالا وقتشه:خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخمی بینی مثلا دارم خونه تکونی می کنم هی میام وب گردیپاشو برو اول واسه بچم خرید کن.بدو ها....
آوايي...(لي لي)
24 اسفند 92 15:53
دوسسسسستون دارم شديدددددد... انشالله سال خوبي داشته باشين عزيزممممممم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم شدیدا
فریبا
25 اسفند 92 10:18
سلام مامانی مهربون.امیدوارم سالی که پیش رو دارید آغاز روزهایی باشد که آرزو دارید. از خدای مهربون بهترین ها رو براتون خواستارم سال خوبی داشته باشید از طرف من کیاناعزیز و صدرای وروجکو ببوسین راستی از طرف من 10000تومان بیشتر بهشون عیدی بدین
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم عزیزم.لطف داریچشمم روشنپولم کجا بیدحالا به خاطر گل روی فریبا جون یه کاریش میکنیم
djH3oBJ6pGPmDzru4-feNkRadtcTQK89jJeTBVUYP_I.
25 اسفند 92 13:48
سلام مهربونم خوبید؟صدرا جون و کیانا خانوم گلم خوبند؟ ای جونم چه لباسایی ..... مامان من زرنگ بود همه لباسایی که برای من کوچیک شده بود رو تن آبجی فرزانه کرد.... بچه اول بود یه مزیت هایی داره دیگه....
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام خانمی.یه پست مخصوص شما گذاشتم مبنی بر اینکه آدرس وبتونو نذاشتین و پستی که رمزشو برام گذاشتین قابل دسترسی نیست.حالا هم همون آدرسو گذاشتینلطفا آدرس دقیقو بذارید.با تشکر
آوايي ... (لي لي)
25 اسفند 92 23:06
سلام وبلاگ تكونيت مباركههههه خسته نباشي
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام.مرسی سلامت باشین.چه وبی دارم مـــــــــــــــــــن
مامان سهند و سپهر
26 اسفند 92 7:55
واااااااااااای بیچاره قالیچههههههههه حالا چجوری خشک میشه ؟؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
امروز آفتابیه خشک میشهبیچاره من
زهرا عمه سروش
26 اسفند 92 17:09
گندم های هفت سین به گندم های آسیاب گفتند: قصه ما گرچه نان نداشت اما پایانی سبز داشت. پایان امسالتان سبز...
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 4:13
سلام خواهر جون خسته نباشي از تكوندن خونه....
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام خواهر فقط خودمونیم میدونیم و بس
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 4:20
نيست كه فكرم زيادي ازاده كامنت قبلي رو اشتباه فرستادم برات
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
درستش کردمحیفه کامنت از دست بره
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 4:21
تق تق فش فشه، فاصلمون كم بشه!... 
هيزم و نفت و آتيش، دوستت دارم خداييش...... 
سيب زمينی به سيخه، عكس گلت به ميخه!
.... غماتو بيار فوتش كن،كينه داری شوتش كن!
.... هوا بهاری ميشه، سرما فراری ميشه!
....زردی ازت دور بشه، هر چی ميخوای جور بشه..... ۴ شنبه سوری مبارک خواهر جونم...... به علت ناز كردن نت هنگام سال تحويل پيشاپيش سال نو مبارك.. سالي شاد،پرپول،پرپول،پرپول براتون آرزومندم شما هم لطفا همينارو واسه من آرزو كنيد..... (لي لي دوستدار هميشگي شما)
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم گلم.منم برات همینارو آرزومندم +سلامتی
مامان سهند و سپهر
27 اسفند 92 8:03
خیلی ممنون عزیزم سال نو شما هم مبارک باشه و به خیر و خوشی و از همه مهمتر سلامتی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی عزیزم و تشکر بابت راهنماییتون
مهرتابان
27 اسفند 92 13:36
سلام خوبین؟ چرا کامنت من با یه نام عجیب غریب براتون ارسال شده ؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
بدونی من الان از روی آی پی فهمیدم کامنت شما بودهدوست جونیم مامان دوقلوها گفتن مشکل از نی نی وبه
مهرتابان
27 اسفند 92 13:37
از پرودگار مهربان برایت آرامشی آرزو دارم که در سایه آن،"داشته هایت"آنچنان پر رنگ شوند که "غم نداشته هایت"هرگز دیده نشوند.آخریت روزهای سالت پر از عشق ،نور و آرامش.
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم عزیزم
مهرتابان
27 اسفند 92 13:38
قالبتون هم بیست
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
تو خود نمره ی بیستی
رها مامى آنيسا
28 اسفند 92 23:21
دلت شاد و لبت خندان بماند  برایت عمرجاویدان بماند  خدارا میدهم سوگند برعشق  هرآن خواهی برایت آن بماند  بپایت ثروتی افزون بریزد  که چشم دشمنت حیران بماند  تنت سالم سرایت سبز باشد  برایت زندگی آسان بماند  تمام فصل سالت عید باشد  چراغ خانه ات تابان بماند  سال نو مبارک
آوايي ... (لي لي)
29 اسفند 92 1:25
عزيز دلمي خواهر .... سلاممممم خوبيييييي؟؟؟ گلاي من خوبن؟؟؟ ببخش نگرانت كردم خونه تكوني تموم شد خواهر اما خريد هيچي نكردم انشالله بعد از عيد خريد ميكنم چون واقعاً الان تمام جنس ها بنجولن
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم.موافقم
آوايي ... (لي لي)
29 اسفند 92 1:29
خيلي دوسسسسسسست دارم عزيزم انشالله سال خوبي پيش رو داشته باشي
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم گلم.همچنین شما
آوايي ... ( لي لي)
2 فروردین 93 4:28
سلام خواهر جونم سال نو بر شما و خانواده ي محترمت مبارككككك.... بوووووووووووس