صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

برای دوست جدید

1392/12/27 16:14
254 بازدید
اشتراک گذاری

 

با سلام.دوست عزیز متاسفانه آدرسی که گذاشته اید اصلا باز نمی شود.اگر مایل هستید لطفا دوباره

آدرس بگذارید.پست رمزدار شما قابل دسترسی نیست.

بعدا نوشت:سلام دوباره. پیدات کردم.دوست جونی قدیمیه خودمی که اینطوری عجیب غریب شده بودیخنده

فدات بشم من همکار جونم.قلب
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

❤طراح دردونـــه تـــم ❤
22 اسفند 92 1:57
سلام به شما دوست خوبم دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه ني ني گلتون عکس آتليه اي نداره براتون عکس ساده اي که تو خونه ازش ميگيريد رو تبديل به آتليه اي ميکنم .... اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن www.testersite.mihanblog.com
مهرتابان
27 اسفند 92 16:14
ای جانم اینو برا من نوشتی؟ نمی دونم چرا بعضی اوقات براتون می خوام کامنت بذارم همچین اسم و آدرسی نوشته میشه؟؟؟ البته الان درستش کردم ... حذف مشخصات رو زدم درست شد عزیزم رمز مطلب قبلی رو براتون می فرستم.می بخشید اگه ناخواسته باعث رنجش شماشدم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
نه عزیزم.قربونت برم منممنونم
ساناز
27 اسفند 92 20:45
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شما دوست عزيزم مسئلت مینماییم كارت تبريك من براي شما http://s5.picofile.com/file/8117311626/81_2_.jpg
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم عزیزمسالی سرشار از سلامتی داشته باشید در کنار خانواده
مهر تابان
28 اسفند 92 9:59
سلام خوبه که بالاخره مزاحم همیشگی تو شناختی تصورتون مگه چی بود؟یه دختر شیطون و بازیگوش ....؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
نه بابا چه مزاحمتی عزیزم!!! میام خصوصی
مهرتابان
28 اسفند 92 11:36
خیلی خوبه که مثل هم هستیم خواهری جونم