صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

چندتا؟؟؟؟

1392/12/14 20:10
473 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام به دوستان گل و مهربونم.این روزها کار خاصی غیر از مدرسه رفتن و خرید برای بچه ها انجام نمیدم.البته قصد انجام کارهایی مثل خونه تکونی؛ نه خود خونه تکونی دارم اما باید حس و حالش کامل ایجاد بشه تا منم یه دفعه انرژی دار بشم و فرفره ای کار کنم.با این وجود مدتیه پست جدیدی نذاشتم.سوژه داشتم اما درگیر بودم و فرصت نشده و فقط به دوستان خوبم سر زدم و دیدم خیلیها فعلا حوصله ی گذاشتن پست جدیدو ندارن و با کارهای عید مشغولن.امیدوارم همه ی شما دوست جونیا خوب و سلامت و شاد باشید و سال خوب و خوشی پیش رو داشته باشین.انشا....واما صدرای مامان این عکستو خیلی دوست دارم چون نشون دهنده اوج قهر و عصبانیت جنابعالی هستش و تا به حال شکار اینطوری نداشتم.حالا میخوای دلیل این اخم و عصبانیتتو برات بگم؟چون مسلما ایشا... وقتی این پستو بخونی یادت نمیاد که چرا اینقدر ناراحتی!!!!!دلیل:آقا صدرا اینجا جلو در فریزر نشسته و زانوی غم بغل گرفته.....چون علاوه بر سه تا بستنی که نوش جان کردن قصد سر به نیست کردن بستنی چهارم رو داشتن که بنده موافقت نکردم و آقا بهشون بر خورده و فیگور قهر و اخم و عصبانیت به خودشون گرفتن.حالا شما دوستان به صدرایی بگین پسر سه سال و نیمه باید چند تا بستنی بخوره؟؟؟؟؟

تعجبتعجبتعجب

صدرا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

زهرا
14 اسفند 92 23:06
ااااای جونمم خیلی این جور حالت بچه ها رو دوست دارم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت گلم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
15 اسفند 92 1:25
به به بستنيييييييي ..... خواهر جون تا ده تا بستني مجازه.... اذيت نكن پسرم و خوب كرده اخم كرده خوب دلش ميخواسته بازم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
میگه باید بخورم تا بزرگ شم.بعد انگشتشو نشون میده میگه ببین چقدر بزرگ شدهحالا گریه نکن گلم.چشششم بیشترش میکنیم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
15 اسفند 92 1:25
دوسسسسسسسستون دارم مفصل
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
منم دقیقا همینی که گفتین
مامي
15 اسفند 92 8:01
سلام الهي خيلي خوشگل قهر كرده تقصير توي خواهر كه ده تا ده تا بستني ميخري
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام.مامی جان چرا آدرس وب نمیذارین گلم؟مطمئن نیستم درست حدس زده باشمبابا من 10تا نخریدم که.....پنج تا بوده هیچیش به ما نرسیدهتابستون میریم تو فاز 10تا10تاخودمونم بخوریم...
مامان سهند و سپهر
15 اسفند 92 9:51
بزار بخوره هرچی میخواد بستنی که بد نیست
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
چشششم شماها همتون طرفدار حقوق کودکانید
مامان سهند و سپهر
15 اسفند 92 9:51
عسیسم چه اخمی کرده بابا جذبه رو ببین
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
بدجور ترسیدم
djH3oBJ6pGPmDzru4-feNkRadtcTQK89jJeTBVUYP_I.
15 اسفند 92 14:39
ای جونم نگاش کن چه اخمی کرده سلام مامان صدرا جون خوبید؟چه خبرا؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام دوست خوب.شرمنده اگه نمیخواین ادرس بذارین یا اسمتونو بگین پس کامنت هم نذارین.اینطوری دوست ندارم
مامان ریحان
16 اسفند 92 10:59
ای جانم صدراجونی با اون اخمش هم نانازه ماشالله
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
لطف داری عزیز دلم
مامان ریحان
16 اسفند 92 11:03
عزیزم خصوصی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
دوستت دارم گلم
مامان ریحان
16 اسفند 92 18:04
مرسی گلم حرفات خیلی آرومم می کنه،الان بهترمفقط این وروجکم بیاد اونوقت بهش میگم چرا اینقد اذیتم میکنه توکلم بازم بخداست میدونم مثل همیشه بهترینها رو برام میخواد عزیزم برو خصوصی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
17 اسفند 92 2:09
یاد گرفتم دستانم که یخ کرد دیگر دست های کسی را نگیرم.. جیبهایم ماندگار تر است.
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
17 اسفند 92 2:10
سلام خوبي خواهر ببخش يكم ناخوش بودم نرسيدم اين دوروز بهت سر بزنم .... الان بهترم خيلي دوستون دارم مواظب خودتون باشين
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.دلم برات تنگ شده بودنمیدونستم حالت خوب نیستخداروشکر که بهتریدل به دل راه داره
فریبا
17 اسفند 92 13:53
مامان جون بده بچه بستنیشو بخوره.گناه داره نیگا چه ناراحته. صدرا جونی ناراحت نباش مامانی دوستت داره که میگه نخور آخه زیادیشم خوب نیس خاله
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
میبینی تو رو خدا میگم همتون طرفدار حقوق کودکانیدقهر نکنممنونم عزیزم که اومدی