صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

هواتو کردم....من حیرون تو این روزا هواتو کردم........

1392/11/20 17:50
1,440 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان لطیف و مهربان چون گلم.نمیدونم امروز چرا دلم هوای عکسای بچگی کیانا و صدرا رو کرده سوالنمیدونم چرا با دیدنشون بغض میکنم و سوزش اشکو تو چشام حس میکنمناراحت از روز به دنیا اومدن کیانا 9سال و 5 ماه گذشته... امروز احساس کردم قدش از یک ماه پیشم بلندتر شده...صدرا سه سال و 5ماهه که پیشمه و هنوز شبا تو بغلم میخوابه و با بودن کنار من آروم میگیره....چقدر زود گذشت...وقتی مامانای منتظری که نی نی تو راه دارنو میبینم حس خاصی بهم دست میده...فکر میکنم چقدر زود اون روزها برای من تموم شده و من قدرشو ندونستم.روزای شنیدن صدای قلب بچه ها،تکون خوردنهاشون،شیر خوردن و دل درد ها و گریه هاشون،بد خوابی و بی خوابیهاشون،دندون در آوردن و راه افتادناشون،حرف زدنها و شیرین زبونیهاشون،برای اولین بار مامان گفتناشون....اینا گذشته و فقط با دیدن عکسهایی از اون دوران یادش پر رنگ و پر رنگ تر میشه...آره دوستای خوبم..قدر لحظاتو بدونین.بخدا بعد دلتون واسه همین روزای انتظارم تنگ میشه...دوستانی که چند سالی از مامان بودنشون میگذره بیشتر درکم میکنن.قدر خودتونو،با هم بودنتونو و زندگیتونو بدونین.کیانا و صدرای من به شما هم همیشه گفتم..مخصوصا تو دخترم که بزرگتری و درک بیشتری داری...قدر کودکیتونو بدونید و سعی کنین بچگی کنید و از این دوران نهایت لذتو ببرینماچ

صدرا

صدرا

کیانا

کیانا

کیانا جونی عکسهای شما چون اسکن شده کیفیتش خیلی بالا نیست ولی مامان هواتو کرده...


صدرا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ریحان
20 بهمن 92 19:23
ای جونم چه نانازنمامان مهربون ان شالله همیشه با شادی در کنار عزیزانت روزهای خوشی داشته باشی،درسته من هنوز این روزها رو تجربه نکردم اما دلم واسه دوران مجردی و دانشگاه تنگ شدهپس بهتره قدر لحظات حال رو دونست که در آینده دلتنگ همین روزها می شیم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
درسته گلم دقیقا منظورم همینه
مامان ریحان
20 بهمن 92 19:26
این جمله رو امروز خوندم و بهم آرامش داد گفتم به دوست عزیزم هم بگم: خدای فردا خدای دیروز و امروز هست پس نگران فردا نباش.... البته ربطی به پست جدیدت نداشت اما جمله اشو خیلی دوست دارم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم منم دوسش دارم و قبولش دارم
مامان ریحان
20 بهمن 92 20:22
وای عزیزم من خیلی اهنگ هواتو کردم رو دوست دارم هر وقت دلم میگیره گوش میدم الان دیدم عنوانت یه تیکه از همون اهنگه
زهرا
20 بهمن 92 23:22
سلام ای جانم چه عکسای با مزه ای انشاالله خدا نگهدارشون باشه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
فدات شم.گلم.ممنون که سر زدی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 4:33
کسانى را مى شناسم که با صداى بلند دعا مى خوانند ولی دستشان به ستاره اى نميرسد، اما کسانى هستند که بى دعا به خدا دست ميدهند... دست دادن باخدا را برایت آرزو میکنم.
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
منم بهترینها رو برات آرزو میکنم.
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 4:40
اي جونم عكس ها عالييييي..... واقعاً روزها زود ميگذرند و بچه ها بزرگ و بزرگتر ميشن و ما در حسرت ديروز ها
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
راست میگی جونم
زهرا عمه سروش
22 بهمن 92 13:08
واااااای چقدر نازن،خدا برات نگهشون داره،خیلی دوست داشتنی هستن
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامی رها
22 بهمن 92 16:33
عزیزم............ماشاالله چه نازن!!! انشاالله خدا همیشه نگهدارشون باشه خصوصی گلم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت برم ...مــــــــــــــــــــــــن
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 بهمن 92 2:13
سلام خوبين؟؟؟؟ ما خوبيم خداروشكر اما در بد بياري به رومون بازه بازم شكر خدا كه بدتر از اين پيش نمياد ...... دوسسسسسسسسسسستون دارم خيلي خيلي خيلي زياد
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
وای چرا گلم؟؟
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 بهمن 92 16:07
عاشششششششششقتونم مفصل
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 بهمن 92 17:42
عزيزم ممنونم از لطف و محبتت خيلي خيلي دوستت دارم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خودت لطف داری عزیزم.شب آروم و پر ستاره ای برات آرزو میکنم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 بهمن 92 17:44
عششششششششق هاي من و ببوس
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم گلم