صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

برای کیانا

1392/6/9 16:51
248 بازدید
اشتراک گذاری

کیانا

دخترم؛کیانا جون نوبتی هم باشه نوبت توئه.درسته بزرگ شدی و حالا خودت یک وبلاگ خیلی

قشنگ و پر مطلب داری.ولی می دونم دوست داری مثل صدرا برات پست بنویسم و خاطره ای

برات بمونه.منم این عکسو برات انتخاب کردم.فکر کنم شش ماهه بودی و در اولین نوروز زندگیت

این عکسو گرفتم.اون وقتا مستاجر بودیم.اینجا خونه ی آقای اکبریه.دختر گلم ببین چقدر زود

گذشت.تو اون موقع فقط شش ماه سن داشتی و حالا یه برادر کوچولوی سه ساله داری و

ماشاءا...کم کم داری به تولد 9سالگیت نزدیک میشی.آره عزیزم روزها پشت سر هم میان و شما

روز به روز بزرگتر میشین و ما مامان بابا ها هم پیرتر و پیرتر.گل مامان، تنها آرزوی ما همون طور

که همیشه گفتم سلامتی و موفقیت

شماست و تنها چیزی که من و بابا از تو و صدرا می خوایم احترام گذاشتن به خودتون و گوش

دادن به حرفهای ماست.

به امید کامیابی شما ستاره های زندگیمون.

                                                                                                            



پسندها (1)

نظرات (2)

مریم
10 شهریور 92 18:32
واقعا کیانای؟چه بامزه بوده
ک ی ن ا
28 شهریور 92 9:52
مامانی خجالتم دادی!!!! لطفا لطفا یک نظر بده .