صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

برای همه مون

1392/7/27 17:08
290 بازدید
اشتراک گذاری

آرامش

سلام به همه ی دوستان خوب و گلم.چند روز پیش اتفاقی کانالی زدم که این جملاتی که الان می

خوام براتون بنویسم رو تو صفحه نشون می داد.خیلی خوشم اومد و تصمیم گرفتم در اولین فرصت

جمله ها رو بنویسم.خوب دقت کنین.

فردا یک راز است.پس نگرانش نباش.

دیروز یک خاطره بود.پس حسرتش را نخور.

امروز یک هدیه است.پس قدرش را بدان.

به امید فرداهایی هرچه بهتر برای عزیزانمان.

صدرا

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان ریحان
28 مهر 92 17:22
سلام دوست خوبم مرسی به خاطر اینکه همیشه همراههم هستی، خیلی خوشحالم از اینکه دوستان خوبی مثل شما دارم و ممنونم که برام وقت میذاری و حرفامو میخونی همیشه شاد وخوشبخت باشی در کنار همسر وفرزندان
همسر گرامی
29 مهر 92 12:12
وای عاشق این خنده هام
مهرتابان
29 مهر 92 16:51
سلام
خیلی اتفاقی اومدم به وبلاگتون و دیدم چه افتخار بزرگی نصیب من شده که در بین دوستان شما جا گرفتم.
کاش بهم اطلاع میدادین تا شما رو لینک کنم.
خلاصه ببخشید که زودتر خدمت نرسیدم
در ضمن
بچه های ماهی دارین... ناز و خوشکلن ماشاالله

خدا حفظشون کنه
درست متوجه شدم دخترتون کلاس سومه؟



با سلام و عرض تشکر از شما.بله کیانا خانم کلاس سومه.
بابای آندیاجون
1 آبان 92 8:21
سلام از اینکه جملات زیبای شما رو خوندم کلی امید در وجودم رخنه کرد ..... و واقعاً برای همه کوچولوها و همچنین صدرا و کیانا آرزوی روزهای پر از شادی و امید آرزو می کنم ......... صدرا جان اینجا چقدر زیبایی عزیزم ان شالله که سالم و سلامت باشی