صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

فقط سلام...

1394/6/10 20:50
698 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام و هزاران بار سلام به دوستان عزیز و گلمبوسدوست جونیا دلم واسه همتون تنگ شده از شما گلی جونا که پست جدید گذاشتید هم معذرت میخوام چون نتونستم بیام پیشتون.فعلا فقط اومدم بگم من هستم و حالمونم خوبه اما سرم خیلی شلوغه و امید که در اولین فرصت بیام پیش تک تک شما عزیزان.مامان آریا جون و مونای عزیزم نظرات خوشگلتونو خوندم ولی بی پاسخ تایید نمیکنم.به یادتونم و دوستتون دارم.فعلا خدانگهدارمحبتبای بای

پسندها (4)

نظرات (8)

همراه رایانه
10 شهریور 94 23:15
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی (شبانه روزی) به مشکلات رایانه ای و موبایل می باشد. تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت : 9099070345 اطلاعات بیشتر: http://www.poshtyban.ir
مامان ریحانه
11 شهریور 94 11:07
علیک خانوم خانوما گفتی که امسال معلم میشی و کلی از مشغولیاتت کم میشه ولی انگار سرت شلوغتر شده میدونم که الان شهریوره کاراتون بیشتره هنوزم شما معاونی گفتم همینطوری یه چیزی بپرونم میگم خواهر نکنه غیر از این باشه و به خاطر تلگرام و اینجور چیزا وقت نداری ها ها زود بیا و اعتراف کن و خودتو تبریه کن میگم با تبلت پوریام همزه رو پیدا نکردم با ی نوشتم حوصله ی گشتنم نداشتم نگی ریحانه بیسواده باور کن املاهام همه 20 بود به دور از شوخی زودتر بیا خواهر دلمون واست تنگیده
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام ریحان جونم.عزیزم یه اشتباهی کردم و به خاطر بعضی مسائل و ترس از اتفاقات بد و اصرار مدیر جدید من باز هم معاون موندمنمیدونی روزیکه دیدم امتیازات بعد از من در مدارس روستاهای نزدیک سازماندهی شدند چقدر دلم سوختولی چاره چیه عزیزم...امسال هم من همونی هستم که بودمولی امیدوارم عدالت بیشتری شامل حالم بشهخلاصه خواهر باور کن اوضاع تلگرامم خیلی بی ریخت نیست و یه سره تو گوشی نیستم ولی در کل مشغولیتهام نمیذاره بیام وبباز هم ممنونم عزیز دلم
مونا
11 شهریور 94 19:23
سلام عزیز م . نیاز نیست زحمت بکشی و حتما به نظرم پاسخ بدی .وامیدوارم هر جا هستین شاد و سلامت باشین . گلای نازتو ببوس .
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی گلم.خواهش میکنم عزیزم نظر لطفته مونا جونم
مامان یسنا
17 شهریور 94 23:57
سلام عزیزم تولد صدرا گل مبارک امیدوارم اولین نفری باشم به گل پسر تبریک میگم[هورا ان شالله تولد 120 سالگی آقا زاده
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام.ممنونم گلم.دقیقا اولین نفری عزیزم
مامان ریحانه
18 شهریور 94 0:32
زاد روزت شیرین ، پر عشق و نور آفرین باد قهقه هایی آسمانی و آرامش زلال زندگی را برایت آرزومندم ... صدرای عززززززززززززززززززززیزم
مامان ریحانه
18 شهریور 94 0:33
تولـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدت مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ صدرا گلی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم خاله گ گلی جونم
مامان ریحانه
18 شهریور 94 0:42
-----------------------------() ------------------------------|| -------------------{*~*~*~*~*~*~*} ------------@@@@@@@@@@@@@@@ -------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~} ------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*} ------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ تولدت مبارک عسل شیرین زبون
مامان ریحانه
18 شهریور 94 0:54
http://www.desiglitters.com/wp-content/uploads/2009/02/roses-desi-glitters-8.gif هدیه ی تولد من به صدرا جونم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم و متشکر از حضور گرمت ریحانه جونم