صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

ما هم اومدیم جشنواره!!!!

1394/3/5 17:31
1,138 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان گلم سلام.بازدید کنندگان خاموش وبلاگ ما یه سلام مخصوصم به شماآرامحالا دیگه وقتشه!!!اگه دوست دارین یه انگشت رنجه بفرمایید و به ما رای بدینخجالتواسه اولین باره که اومدیم جشنواره و به رای شما دوستان نیاز داریم شدیداخندهبه هر حال اگه تمایل داشتین و صلاح دونستین کد 102 که مربوط به عکس صدرا و کیاناست رو پیامک کنید به شماره ی 1000891010 ممنونم از لطفتون و منتظرتونیمآرام

جشنواره

پی نوشت:ضمنا باید بگم اسم این عکس آسمان هست و بچه ها در دشتی خالی از سبزه های بهاری دستها رو به سمت آسمون بلند کردند و طلب بارون میکنند.عکس مربوط به بهار 1393و خرداد ماه میباشد.بیاین رای بدین دیگه!!!زشته آخر بشیمخندونکآرام

پسندها (2)

نظرات (14)

آجی فاطمه
5 خرداد 94 20:31
سلام مرضیه جون ای وای موبایلم یادم رفت بیارم ایشالا شما برنده بشین برام دعا کن فردا میرم تهران مصاحبه دوست دارم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام فاطمه خانم.خدا مرگم... خاک عالم....بدو بدو گوشیتو بیارایشا....سربلند از مصاحبه میای بیرون خانم دکتر
مامان ریحانه
6 خرداد 94 10:51
سلام مرضیه جونم اول ممنون از هدیه ات مرسی دوست خوبم بعد اینکه با گوشی علی رای دادم خودم فعلا شارژ ندارم شارژ بخرم حتما بهت رای میدم به امید برنده شدنتون
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم از علی آقا.و متشکرم از خودتمیبینم که خودتم شرکت کردی و شدی رقیبمفقط اومدیم واسه هیجانش.وگرنه خواهر ما که نمیتونیم رای زیادی جمع کنیم.یعنی اهلش نیستیم.مگه به زور بریم رای بگیریمقربونت گلم
مامان ریحانه
7 خرداد 94 9:01
سلام مرضیه جونم آره والا گل گفتی منم این چند روزه اصلا تمایلی به شرکت کردن نداشتم چون واقعا رای جمع کردن سخته یه روز که داشتم عکسهای شرکت کننده ها رو میدیدم علی اومد بالا سرم گفت چیه براش توضیح دادم گفت تو چرا شرکت نمیکنی همین حرف تو رو بهش زدم گفت حالا شرکت کن جالبه اتفاقا یه عکس دیگه انتخاب کرده بودیم چند بار امتحان کرد م فکر کنم به خاطر سایزش قبول نمیکردن به علی گفتم بی خیالش شدم قبول نمیکنن دیروز همینطور ی گفتم بذار یه کم رو سایز این عکسه کار کنم ببینم چی میشه که یهو دیدم قبول کردن و اینگونه بود که ما شدیم جز شرکت کنندگان
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام ریحان جونی.بابا باز وضع شما خوبه الان شدی 30 تا و دوبرابر ما رای داریبه قول هر دو مون اومدیم واسه هیجانش و تو قرعه کشی هم شانسمونو امتحان میکنیم.موفق باشی دوستم
مامان ناهید
7 خرداد 94 10:57
سلام عزیزم خوبید من خوبم بد نیستم ببخشید وقت نکردم بیام الان هم فقط ادمدم تااز نگرانی درت بیارم عکس انتخابیت برا مسابقه خیلی قشنگه من رای دادم میشه با یه شماره چندتا رای بدی؟ انشالله برنده میشی وقت شد برات تبلیغ می کنم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام ناهید جونم.قربونت برم ایشا....همیشه خوب و خوش باشیچشات قشنگه گلم.مرسی از رای خوبتباور کن فقط واسه هیجان و دراومدن از یکنواختی شرکت کردیم.با یه شماره میشه در یه پیامک نهایتا به سه کد رای دادمرسی خودتو اذیت نکن دوستم
مامان فاطمه
7 خرداد 94 23:51
سلام مرضیه جون خوبی؟ گل های ناز زندگیت خوبن؟ بهتون رای دادم ان شالله اول بشی، وای من سیستمم مشکل پیدا کرده، دایم هنگ میکنه به سختی اومدم پیام گذاشتم موفق هم نشدم 4 ماهگی دختری رو ثبت کنم،سیستمم درست شه و دختر بذاره بازم میام دلم براتون تنگ شده
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام ریحان جونم.ممنونم عزیزم.فکر میکردم دخملی نمیذاره بیای نت.پس سیستمتونم مشکل پیدا کرده؟؟؟الهی!افتادی تو زحمت.فدات شم عزیزم ببوس گل دخملو
مامان ریحانه
8 خرداد 94 10:51
سلام رفیق شفیق با وفای من چه حال چه اوضاع رقیب میبینم که سخت در حال تبلیغاتی به قول تو هیجان داره ها من هر روز موقع اعلام رایها که میشه میرم ببینم چند تا رای دارم اگه زیاد باشه اینطوری میشم اگه کم باشه اینطوری میشم راستی مرضیه بانو دوستی که پیام آخرو برات گذاشته مگه اسمش فاطمه نیست آخه در جواب بهش گفتی ریحان جونم خوب دیگه من برم جای شما خالی عقد کنون دعوتیم برم کار مارامو ردیف کنم اگه دوباره نازنین دست گل به آب نده میبوسمت بچه هاینازتو ببوووووووس
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
علیک سلام رقیب بزرگ منبابا اوضاع تو خیلی خوبه شدی 40 و ما 26 هستیمشانس من چند تا از دوستام بلاگفایی هستند و یه ماهه بلاگفا خرابه و نمیشه رفت پیششون وگرنه رای جمع میکردیممیدونی مامان فاطمه اولین دوست وبلاگیه منه و من اون اوایل چون اسمشو نمیدونستم به اسم مستعارش یعنی ریحان صداش مییزدم و الان که شما نوشتی دیدم چه جالب من باز هم همون اسم مستعارو استفاده کردمخوش بگذره رقیب میدونم امشبم همه رو مجبور میکنی بهت رای بدن
مامانی
8 خرداد 94 13:12
ببخشید یادم رفت خصوصیش کنم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت
الهام
8 خرداد 94 15:36
سلام مرضیه جون عکس بچه ها خیلی قشنگه روی رای من هم حساب کن عزیزم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام الهام جونم.ممنونم عزیزم
مامان ریحانه
8 خرداد 94 18:11
سلام عصرونه دعوت بودیم جای شما خالی الان اومدیم باور کن یه دونه رای بیشتر جمع نکردم روم نشدبه کسی بگم جاریمم نشسته بود چپکی نگاه میکرد گفتم الان میگه نیگا کن حالا چکار میکنه برا رای جمع کردن آخه اون اخلاقش اینطوریه فامیلای زنداداش اولیم زیادن ماشالله 10خواهر برادرن فکر کن هر کدوم هم زن و شوهر دارن به سالار پسر داداشم گفتم رفتی خونه مامان بزرگت واسم رای جمع کن فکر کنم نامرد اینکارو نکرده اگه بود الان کلی رای داشتم بذار برم کاشون به حسابش میرسم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام منم روم نشد به خیلیها بگم بعضیها هم رای میدن اسش نمیاد که میگه سپاس!!!حامی کیدز دکوراینم از شانس مامنم هنوز به جاریم که همین بالا میشینه نگفتمالبته بهش بگم رای میده ولی خب نگفتممنم باید برم دنبال یه جین فامیل شلوغباور کن فقط به 100 برسم بسهکاش میشد به دانش آموزام میگفتم میرفتیم رو سیصدتا و برنده میشدیم
مامان ریحانه
9 خرداد 94 1:12
سلام مرضیه جون میگم بر طبق آخرین آمار من شدم 41تو شدی 27 میگما ما آباد میشیم با این یکی یکی رای آوردنمو حتما برنده ایم خواهر
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلامخواهر ما فقط اومدیم که آخر نشیمو مطمئن باش تو نمیشی مگه ما
مونا
9 خرداد 94 1:54
سلام عزیزم. چشم م م م م م م
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام مونا جون.مررررررررررررررسی
رنگارنگ
9 خرداد 94 9:52
ما هم بهتون رای دادیم امید که تو جشنواره برنده بشید
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم عزیزم
مریم مامان آیدین
19 خرداد 94 18:52
به به عجب عکس هنری حتما دوستم.....البته با گوشی همسرم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی مریم جونم.مهم واسه من همین کف قشنگه ستمرسی به خدا شرمندم کردی
مهرتابان
20 خرداد 94 20:42
سلام مجدد رای دادم ایشالا برنده بشن
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام.ممنونم مهربونم.رسیدیم به 52 و فقط میخواستیم هیجان داشته باشیم وگرنه میدونستیم برنده نمیشیم