صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

لالایی

1392/6/8 16:44
257 بازدید
اشتراک گذاری

صدرا

 پسر گلم صدرای مامان امروز می خوام برات لالایی بنویسم.همون لالایی که وقتی کوچولو تر

بودی برات می خوندم.البته حالا

هم گاهی اوقات خودت ازم می خوای برات بخونم تا خوابت ببره.این لالایی رو وقتی خودم بچه

بودم 8یا 9 ساله از رادیو شنیدم

ولی حالا کامل بلد نیستم.فکر کنم اسم برنامه شب بخیر کوچولو بود.اینم لالایی پسرم:

لا لا لا لایی     لالالالایی      گنجشک لالا      سنجاب لالا     اومد دوباره     مهتاب لا  لا    لالالالایی  لالالالایی  قلب

لالالالایی          لالالالایی . قلب     قلبقلبقلبقلب      قلب



 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مینا جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
5 شهریور 92 10:02
چه وبلاگی صدراجون


چه وبلاگی کیاناجون


دیدی اینم نظری برای وبلاگ صدرا





خواهش می کنم.