صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

مشق حسابی!!!!!

1393/10/5 7:59
573 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صبح زیبای زمستونیتون بخیر.امیدوارم همه ی شما دوستان مهربونم خوب و خوش و سلامت  کنار خونواده های گلتون روزگار رو سپری کنید.کیانا جون و صدرا جون به شما هم سلام میکنم.به شما که منو گاهی از شوق تا آسمونها بالا میبرید و گاهی با کارهای دنیای بچگیتون و دعواهاتون از اون بالا میندازین پایینمتفکرخب بگذریم این مسائل همه جا هست و زد و خوردهای خواهر برادری از همون قدیم ندیما بوده پس حرجی نیست و باید بی خیالتر باشمچشمکو اما از پسرجان بگیم که روز چهارشنبه که رفتم دنبالش و از مهد میومدیم یه دفعه میگه:مامان!!!یک مشخ حسابی ذاریم که نمیــــــــــــــــــدونی!!!!!قبلا مخش بود حالا شده مشخقه قههخلاصه ادامه شم میگفت:سخته مامان سخت که اصلا تو نمیدونـــــــــــــــــیچشمکما هم کنجکاو که بدونیم این مشق حسابی که خیلی هم سخته و ما هم نمیدونیم چیه؟؟؟؟برای همه مون این دیالوگو تکرار کرد و ثابت کرد که سخته!!!!حالا میدونین مشخ پسرمون چی بود؟؟؟اینجا عکسشو میذارم و بعد میریم ادامه مطلبمحبت

صدرا

بله مشق صدرایی تناظر یک به یک بود.یعنی به تعداد دایره هایی که سمت چپ کشیده شده باید از شکلهای سمت راست رنگ بشه که این شمردن و رنگ کردن درست، کمی برای پسری سخت بوده و مشکلبغلتازه میگه که من دوست دارم همه شونو رنگ کنم چرا بقیه ش نباید رنگ داشته باشه؟؟؟؟؟خندهالبته خدایی خودش اول میگه سخته ولی بعد میبینی دوست داره و حل میکنه و خوشبختانه این کارها اصلا به من مربوط نمیشه چون بچه بزرگمون نظارت میکنه و بنده یه نفس راحت میکشمراضیتشویقمرسی کیانا جون،معلم پسرمبغلو مطلب بعدی اینکه آقا صدرا از دیروز هر چی پول پاره پوره که در کیف بنده بوده برداشته و باز معتقده که چون من براش هیـــــــــــــــــــــــــــــــــچ اسباب بازیی نمیخرم خودش میخواد با پولا بره و اسباب بازی بخرهعینکو این پولها رو میخواست که با کش پول ببنده که هر چی میگم پسر جون من از اون کشها ندارم!!!بلاخره با کش مویی کیانا پولهاشو بسته....بعد هم به اصرار من که لااقل بذار تو کیف و اینقدر دستاتو به پولهای کثیف نزن،حاضر شده پولاشو بذاره تو مشما و شبم آورده رو تخت و خش و خش و خشهیسآقا صدرا من فقط به خاطر اینکه بهت ثابت کنم که اسباب بازی داری قول میدم یه پست از اسباب بازیهات بذارم که باورت بشهخندونکخب دوستان دیگه میریم سراغ عکسهایی که این چند روزه داشتیم و همه تونو به خالق زیباییها میسپارم و امیدوارم که نهایت لذتو از زیباییهای آفرینش ببرید.شاد باشید و سلامت و پویامحبت

جشنپسرمون بلاخره یه نقاشی کشیدجشن

صدرا

این چیه؟؟؟؟؟هندونهقه قههبغلخداییش پیکاسو بوده بچم من نمیدونستمبوس

هندونه

زیبادومین هدیه فرشته مهربون که البته صدرا خان میفرماین خدا آورده برام!!!!!زیبا

موتور

خندونکعکسهای هنری من از بارون خخخخخخخخخخخخخخندونک

بارون

بارون

صدرا

تکلیف

صدرا

صدرا

کیانا

قه قههسایه ی من و کیاناقه قهه

سایه

خندونکصدرای کوهنوردخندونک

صدرا

کیانا

هنری

کیانا

صدرا

صدرا

درخت

خب دوستان خوبم امیدوارم خسته نشده باشیدمحبتدوستتون دارم و سلامتیتون آرزومهآرامصدرا خان و کیانا جان قدر همدیگرو بدونین و به یاد هم باشید همیشهبوسبوس

پسندها (4)

نظرات (17)

خاله
5 دی 93 12:11
سلام خاله جون محمدحسين تو جشنواره شرکت کرده بهش راي ميدي؟عدد75 به 1000891010 بفرستين بهم راي ميدين ديگه يه نگاه به عکسم بندازين شايد خوشتون اومد ممنونم
مریم مامان آیدین
5 دی 93 12:34
ای جاااااااااااانم ...مشخاشوووووو اتفاقا من هم مثل صدرایی فکر میکردم و دوست داشتم همشو رنگ کنه چقدر هم مرتب و خوشــــــــــــــگل رنگ گرده پس این هم مزایای بچه دوم که مدیریت میکنه به دروس بچه اول مرسییی کیانا خانومی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
واقعا؟؟؟خخخخخخخخخخخخخخ پس شما هم از ریاضی رد میشی حالا ببینقربونت خواهر جونم.چیکار کنیم دیگه دخملمون 6 سال بزرگتره از پسری بایدم معلمش بشه
مریم مامان آیدین
5 دی 93 12:36
مامان خانوم....چرا برای بچه اسباب بازی نمیخری که خودش با اوووون همه محجوبیت وارد عمل بشه ای وااااااااااااااااااای این خش خش اشیا که هرشب به تخت دعوت میشه رو نگووووووووو راستی شما هر سه رو یه تخت میخوابین عایا؟؟؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ای خواهر من باید ثابت کنم به این بچهحالا خدایی به اندازه ی وقت کیانا نمیخرم ولی خب اونهمه اسباب بازیو چیکار کنیم ما؟؟؟؟؟خواهر زدی تو هدف من دارم میفتم از تخت
مریم مامان آیدین
5 دی 93 12:38
عجب گردش خوووبی بابا دمت گرم....جداقل سایتو رخ نمودی خیییلی خیییلی از خانواده هایی که میزنن به جاهای بکر.....عاااالی بود الهی همیشه جمع خانواده گل و مهربونت به شادی و مهربونی و عشق باشه و دلاتون برای هم بتپه دوستم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت مریمی جونم.حالا بیا بگو تو جای خالی چی بذارم؟؟؟؟مرسی گلم.برای شما هم همینطور
مامان فرزانه
5 دی 93 14:45
مامان کیانا صدری جونم .....یه خواهشی ازت دارم برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز به رای دوستام دارم میشه اطف کنی به ما رای بدی شماره 74 رو به 1000891010بفرست توروخدا نگو ولش کن بابا ....لطفا !!!!!....به ما هم سر بزن عزیزم..یادت نره اس بدی خواهشا تا 18 دی ماه وقت داره منتظرم مرسی
مامان خدیجه
6 دی 93 8:54
وای عجب مسخ سختی خو مادر جون میزاشتی همشو رنگ کنه چرا میزنی تو ذهن بچه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
راستی خصوصی زده بودی من عمومیش نمودم
مامان ریحان
6 دی 93 10:31
سلام مامان مهربون و سلام به صدرا که حسابی باید مشخ بنویسه یه سلامم به خانم معلم کیاناییمشخ صدرایی حسابی بود هاامیدوارم روزهای خوبی داشته باشید
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم دوست جونم
آجی فاطمه
8 دی 93 13:58
سلام خوبین چه نقاشی خوشگلی چه تکلیف سختی چه هدیه قشنگی چه گشت .گذاری ......چه خوشگلهههههههههههههه......چه محیطی بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان مریم
8 دی 93 16:18
سلااااااااااااام دوست جوووووووووووووووونم رمز یادم نیست میشه برام خصوصی نفرستی!! اینجوری تو تایید نشده هام میمونه آخه خصوصی هام الان رو 2000 تاست
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزمفدات گلم.میفرستم برات.واقعا؟؟؟مگه همه ی خصوصیهاتو نگه میداری؟؟؟خصوصی تکونی کن عسیسم
رنگارنگ
8 دی 93 18:26
سلام به شما و خانواده ی محترم و احسنت به صدرا جون پیروز و دلارام باشید .
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام به شما و متشکرم عزیزم
زهرا
8 دی 93 20:15
سلام خانمی خوبید؟؟ گلهاتون خوبن؟؟ ما اومدیم من و یسنای عشقم عزیزممممممم ببوسید صدرا جیگرو با ما که قهر نیستین؟هستین؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام زهرا جون و یسنا خانم خوشملخوش اومدی خاله جونی.خیلی خوشحالم حالتون خوبهاین چه حر فیه
مامان
9 دی 93 8:10
سلام سلام.خوبین؟اوضاع بروفق مراده ان شاالله؟ دلم حسابی براتون تنگولیده بود
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام فدات عزیزم.گل پسری چطوره خانمی؟؟
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
9 دی 93 17:33
سلام عزیزم چطور مطورید ؟ صدرا جون بارفتنش به مهد هر روز سوژه جالبی داره وخوبه برا کامل شدن پست مامان مهربونش
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونمدقیقا
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
9 دی 93 17:35
خوب مشخ که حل وکامل شد چرا همه را نمی ذاری رنگ کنه افرین به کیانا جون که به بردارش در درسهاش کمک می کنه منم خوشحالم که چند سال بعد این اتفاق در خانه ما هم خواهد افتاد
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
بله دیگه حتما اتفاق خواهد افتادولی بچه های ما فاصله شون بشتره
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
9 دی 93 17:36
مواظب خودتون باشید می بوسمتون
کوثر
10 دی 93 17:40
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام.چشم عزیزم.حتما میام.ممنونم از لطفت
الهام مامان علیرضا
19 دی 93 12:25
مشخای صدرا خان و باش خب سخته دیگه مامانش! صدرا فقط چهار سالشه اتفاقا علیرضا هم از این هندونه ها داشت برای رنگ کردن چه فرشتۀ مهربونی! خدا از این فرشته ها نصیب علیرضا کنه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ای خواهر بچمون خوشبختانه به این یه کار خیلی اهمیت میدهدوست جونم این فرشته های مهربون همیشه و همه جا در خدمتند.ایشا...علیرضا جونو هم سورپرایز میکنن