صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

من خیلی....

1393/9/25 9:02
519 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و وقت بخیرمحبتکیانا جون و صدرا جون سلام.خوبید مادر؟؟؟بغلراستش دوست جونیها پریروز یه اتفاقی افتاد و پسریم یه حرفی بهم زد که دلم نیومد امروز پست نذارمآراممن روز یک شنبه صبح ساعت 8.5 صدرا رو بردم مهد و چون شیفت ظهر بودم ساعت 11.5 هم رفتم مدرسه و باز چون عصر جلسه داشتم از ساعت 5 تا 8.5 شب هم رفتم جلسهگریهاین شد که ساعت 8.45 دقیقه رسیدم خونه و بعد ازظهر مامان جونم پیش بچه ها بود که تنها نباشن.اما همین که اومدم خونه اول پسرم هدیه شو که فرشته مهربون آورده بود نشونم داد و بعد گفت:مامان گوشتو بیار یه چیزی بهت بگم...منم گوشمو نزدیک پسری آوردم و پسرم گفت:مامان!من دلم برات تنگ شده بود...من امروز خیلی بی مامان بودم....جیگرم آتیش گرفت حتی الان هم که دارم مینویسم پرده ی اشک جلو چشامو گرفته و حروفو نمیبینمگریهمیدونین خیلی وقتها به این موضوع فکر میکنم که خدایا!هیچ بچه ای بی مادر و پدر نشه...واقعا اگه در همین برهه ی زمانی که کوچولوهای من 10 ساله و 4 ساله هستن برای من یا خدای ناکرده پدرشون اتفاقی بیفته چی به سر روحیه شون میاد؟؟؟؟خیلی وحشتناکه ....ترس من از مرگ نیست...ترس و نگرانی من از بچه هاست و عذابی که میکشن...پس خدای خوب و مهربون خودت هوای همه ی ما پدر و مادرها رو  داشته باش مخصوصا بچه های خوبمونوزیباآمین یا رب العالمین....

صدرا

پسندها (5)

نظرات (19)

مریم مامان آیدین
25 آذر 93 9:32
سلام دوست خوبم من هم گریه ام گرفت قربون دل پاکش برم....دلتنگ شده خدا نکنه عزیزم میدونی....تا قبل از آیدین هروقت حرف از مرگ میشد.و همه میگفتن یه عالمه آرزو دارن و از مرگ میترسن من کلی روضه میخوندم که مرگ تولد دوبارست و دنیای دیگه خیلی پاکتر و زیباتر از اینجاست و من اصلا از مرگ نمیترسم اما... مادر شدن.....مامان شدن یعنی حتی نمیتونی بمیری...نه به خاطر ترس ...به خاطر اینکه چشمت همیشه این دنیا دنبال بچه هات میمونه همیشه نگرانی که کمبود تورو نداشته باشن....غصه نخورن...کسی اذیتشون نکنه الهی تن خودت و همسرت همیشه سلامت باشه و سایه ات بالا سر فرشته هاتون
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
الهی!!!ببخش ناراحتت کردمدقیقا منم باهات موافقم.همین طوریه که میگیممنونم عزیزم.فدات....ایشا....شما هم کنار خونواده سالهای سال پایدار و پویا و سلامت باشید
مریم مامان آیدین
25 آذر 93 9:34
راستی...تو دیروز از وسط جلسه برای من کامنت میدادی وسط جلسه و گوگولی!!! یعنی قربون اون جدیت و تمرکز اون جلسه برم من
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
نه به خدا خواهرپریروز جلسه بودم.البته گوش نمیدادم.خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مریم مامان آیدین
25 آذر 93 9:37
یه سوال دیگه....کیانا هم اینجوری بود بچگی هاش؟؟؟ والا من فقط تجربه آیدین رو تو مامان شدن دارم ولی همیشه فکر میکنم برعکس شده پسر بچه ا احساساتی تر شدن آیدین روزی چند بار میاد میگه خییییلی دوست دارم....عاشقتم قربون اون عکس صدرایی......الان باز روح زامبی شده؟؟؟؟اون چیه رو بینیش
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
راستشو بخوای صدرایی احساسی تره...صدرا هم روزی چند بار میگه مامان!دوستت دارم.فدات شم عزیزم.میدونی چیه؟؟؟سوهان ناخنگیره برداشته گذاشته اونجا
مامان ریحان
25 آذر 93 19:22
آخی خب صدرایی دلتنگ شده خانم معلم،ان شالله سایتون بالا سربچه هاتون باشه عزیزم،منم وقتی به مرگ فکر میکنم میگم بچم چی میشه خب هیچ کس مثل مادر نمیتونه از بچه حمایت کنه،ان شالله همه پدر مادرها سلامت باشن
مامان فاطمه
25 آذر 93 21:40
سلام این دعای هر شب من قبل از خوابه انشالا خدا هیچ بچه و جوونی و از پدر و مادرش نگیره هیچ پدر و مادری که بچه وابسته و به ثمر ننشسته دارن از بچه هاش نگیره هیچ کس از مرگ نمیترسه هیچ کس دنبال دنیا نیست اما خدا مادیت ی از دنیا بما داده که بدجور وابسته دنیا شدیم 4 تا تیکه چوب و 4 نا دیوار و یه قواره زمین مال دنیا حساب نمیشن چیزی نیستن که بشه اسمش گذاشت مال دنیا اما بچه و علاقه ی به اون بزرگ ترین و شیرین ترین مادیت دنیاس
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام.دقیقا باهات موافقم.هیچ وقت به فکر اینا نبودیم ولی بچه ها همه ی دنیای ما مخصوصا ما مامانا هستند
مامان ناهید
26 آذر 93 10:15
سلام عزیزم خوبید ؟ خییییییییییییییلی دلم براتون تنگ شده بود به خدیجه تو واتس آپم گفتم دیروز تا حالا نتمو وصل کردم ولی اصلآ حالم خوب نیست که بیام پای سیستم بشینم سرما خوردم اونم شدید حالم بهتر بشه میام دلم برا پستهای قشنگتون هم تنگ شده کامنتتو که دیدم گفتم اعلام حضور کنم می بوسمتون
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام ناهیدی جونمخب خدا رو شکر که اومدین و ایشا....زودتر خوب میشی گلملطف داری عزیزم
مریم مامان آیدین
26 آذر 93 12:56
خصوصی داری دوست جوووووووووووووووووووووووون
آقا زاده
28 آذر 93 8:33
الهی سایه تون بالا سر بچه هات باشه
آقا زاده
28 آذر 93 8:34
دلم کباب شد باحرف صدرا
آجی فاطمه
28 آذر 93 15:25
سلام من میتوانم خیلی خیلی خیلی خوب درکش کنم انشالا هیچ بچه ای بی پدر ومادر نشه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزمفدات شم میدونم که خوب میفهمی چی میگهفدات ایشا....
مهرتابان
28 آذر 93 20:58
سلام خواهر جونی خوبی؟ کیاناجون و صدرا جونم خوبند؟ ای جونم صدرایی.الهی فداش بشم. ایشالا سال ها در کنار هم زندگی شادی داشته باشید. از فرصت هایی مثل تعطیلی های این هفته خوب استفاده کن و با بچه ها خوش بگذرون
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام قربونت زهرایی جونمخدا نکنه خانمیممنون شما هم همین طورحتما سعی مینمایم
مامان باران
29 آذر 93 2:23
سلام مامان مهربون امیدوارم سایتون برزندگی وبچه هاتون پایدارباشه....گلای خوشگلتو ببوووووووس
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام و متشکرم از حضور شما دوست گل
مهرتابان
29 آذر 93 17:12
سلام خواهر جوني خوبي؟ امروز داشتم پستاي مشاعره رو ميخوندم چقققققدر استعداد داشتيم خاهرجان.نهههههه؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام خواهرالهی!!!یادش بخیر قدرمونو ندونستن خواهر حروم شدیم
مریم مامان آیدین
29 آذر 93 18:13
سلام دوست جووووووووووووونم خوبی؟ فرشته ها خوبن.....ایشالا تعطیلات خوبی رو مامان شاغل با کیانا خانومی و صدرا جونی و همسر گل داشته باشه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عززززیزمممنونم خانمی برای شما هم همین طور
مریم مامان آیدین
29 آذر 93 20:05
مگر می شود زندگی مرا به هم ریخته آفریده باشد، خدای دانه های انار... یلدا مبارک
مامان مبینا
30 آذر 93 18:52
سلام مامان گل این پست رو که خوندم بغض کردم ایشالله سایه سرتون سالهای سال بالابالای سر بچه هاتون باشه عزیزم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم از دعای شما ایشا....شما هم همواره سالم و سلامت باشید
اقازاده
30 آذر 93 22:19
انشالله هر سال یلدات بهتر از یلدا های قبل باشه
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
1 دی 93 2:11
واااااااااااااااای صدرا جون اشک منو هم دراوردی الهی بمیرم مامانی صد سال زنده باشه وعمرپدر ومادرت مستدام وسایه شون بالای سرتون
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی ایشا....شما و خونواده هم سالهای سال سالم و شاداب باشید
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
1 دی 93 2:14
وااااااای این صدرا مثل فاطمه من پراز احساس هست فداتون بشم خدا هیچ بچه ای را بی پدر ومادر نکنه هیچ وقت از مرگ نترسیدم ولی از وقتی بچه هامو دارم نمی خوام بمیرم دوست ندارم بچه هام بی مادر بزرگ بشن الان براشون ارزوها دارم که شاید هیچ زن بابایی این فکرو به ذهنش راه نده الهی 100 سال نه 200 سال زنده باشی صبای عزیزم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت برم ناهیدی.دقیقا همینه یعنی به خاطر بچه ها نمیشه دیگه....دربست مخلصیم ناهیدی خانم