صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

بازی....

1393/9/22 8:26
539 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان همیشه همراه منمحبتیه سلام هم مخصوص کیانایی و صدرایی که هنوز در خواب ناز تشریف دارن و خونه ساکتهچشمکوای صدای پسری اومد که میگه:مــــامـــــــــــــــــــــــــــان....بیدار شد دیگهآرامکیانایی هم اومد و بچم بس که درسخونه نشست پای مشق و درسشدرسخواندوستان گلم شروع نوشتن این مطلب ساعت 8.5 صبحه...حالا کی تموم بشه و ارسالش کنم خدا میدونهآرامپس فعلا بریم برای صبحانه تا بعد...

سلام دوباره.ساعت 4.20 بعدازظهره و صدرا جانمان خوابیده و من اومدمآرامخب بریم سر اصل مطلب:دیروز پسری خان ما از صبح به فکر بازی با اسباب بازیهای قدیمی افتاده بود.اسباب بازیهایی که میشه گفت مدتهاست کاری به کارشون نداشته و بعضا اسباب بازی هم نیستندچشمکچند روز پیش هم چون تو مهد لگو بازی کرده بودند،به لگوها علاقه مند شده بود و یه 24 ساعتی لگو بازی کرد و کسی هم جرئت جمع کردن لگوها رو نداشتترسوحالا اگه موافقین بریم ادامه مطلبمحبت

بغلصبح روز چهارشنبه ساعت 6.40 و جناب صدرا مشغول مرتب نمودن لگوهایشان و برج سازیبغل

صدرا

بله لگوسازی از ظهر روز قبل یعنی سه شنبه که از مهد اومد شروع شد و تا بعدازظهر چهارشنبه ادامه داشتبدبوبلاخره جمعشون کردیم و تموم شدچشمک

برج

پسری ما یکی دو روز قبلش هم همین که از مهد اومد گفت:من مخش دارم.باید مخشامو بینویسم....رفت سر کیفش و مشقاشو درآورد که دو برگ پیک هفتگی بود و باید یه قسمتش با عدس و لپه و...شکل میساخت که اول از همه رفت سراغ همون تمرینتشویق

صدرا

خندهاینم نتیجه ی کار...خورشید،آتیش و خونه ی موشخنده

صدرا

قه قههیه تمرین هم کار با چوب کبریت بود که بچم اینجوری کار کرده و سه بعدی درآوردهقه قهه

صدرا

تمرین

هیسکارگاه خلاقیت مهد صدرایی که البته فقط مربیاشون خلاق هستند و بچه ها تماشاچیهیس

خرگوش

چشمکاز اینجا به بعد بازیهای صدرا در روز جمعه ست.دیگه خودتون ببینیدچشمک

صدرا

صدرا

صدرا

صدرا

ترسواینجا مثلا زامبی سوار موتور بوده تصادف کرده مرده و عکس بعدی صدرا شده روح زامبیترسو

صدرا

صدرا

صدرا

صدرا

صدرا

صدرا

صدرا

خب دوستان واقعا چه طوری میشه یه خونه ی مرتب داشت و روی مبلها روکش نکشید یا کاملا مرتبشون کرد؟؟؟؟این بساط تا ساعت 8 جمعه شب برپا بود و بعد ما تونستیم جمعش بنماییمعینک

خب دوستان خوب من!یه ساعت گذشت تا تونستم این مطلبو بنویسم و ارسالش کنم.عمر داره به سرعت میگذره اونقدر سریع که واقعا حسش نمیکنیم.پس بیاین یه قولی بدیم یه پیمانی ببندیم و بهش عمل کنیم!!!!

تا توانی دلی به دست آر......دل شکستن هنر نمیباشد.....

زیباکیانا و صدرا،فرزندان خوب من!شما هم یادتان باشد.این پیمان برای همه ی ماستزیبا

محبتشب و روزتان خوش و باشکوه و به دور از ناراحتیمحبتخدا نگهدار و به امید دیدار...بای بای

پسندها (1)

نظرات (10)

مهتاب
22 آذر 93 17:28
مامان کیانا و صدرا این برنامه رو میتونی رو گوشی خودت یا تبلت خوشگت نصب کنی. یه داستان خییییلی نازه منم برای دخملم نصب کردم .cafebazaar.ir/app/com.rayastudio.bozbozghandi/?l=fa
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم.کاش آدرس میذاشتی گلم
مهرتابان
22 آذر 93 19:26
سلام آبجی خوبی؟ و باز هم خلاقیت های صداریی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام خواهر ممنونمچیکار کنیم آبجی جون!!!ماییم و این دو تا بچه دیگه
مریم مامان آیدین
23 آذر 93 13:21
و درباره پسرک مااااااااااااهت آیدین هنوز هم لگو بازی رو اونقدر جدی دنبال نمیکنه.....من انقدر خوشم میاد بچه ها میشینن یه چیزی میسازن بعد اون سینی و حلقه ورزشی و کفگیر ملاقه جمعشون چیه؟؟ انقدر از این کارای صدرایی خوشم میاد که فقط هم خودش مفهومشو میدونه و بس
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ای خواهر این لگوها خاک میخوره و چه جور بشه این بر و بچ برن سراغشونوالله... ما نمیدونیم همین سینی گنده به چه درد این بچه میخوره؟؟؟؟
مریم مامان آیدین
23 آذر 93 13:26
الهی تکالیفشو(مخش) ای جوووووووووووونم آدم مامانش خانوم معلم باشه باید هم درس خون در بیاد دیگه کار دستش هاشو قربون اون خلاقیت مربی هم چرا نمیزان بچه ها خودشون یه چیزی بسازن....والا برای ما از یه کار بی عیب و نقص خیییلی خوشگلتره اون کار عزیزم وروجک های نازت رو ببوس.....خوش باشین و شاد و سلامت
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
فدات شم مریمی جونمنه بابا صدرایی فک نکنم زیاد حوصله درس داشته باشهمنم دوست دارم بدن دست خودشون هر چی دلشون خواست در بیارنباید بگم بهشونممنونم خانمی
مامان محبوبه
23 آذر 93 14:49
چه فرشته های نازی خدا حفظشون کنه به ما هم سر بزنید
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم عزیزم.حتما
مامان ریحان
24 آذر 93 11:30
سلام دوست جونی، خوبی؟ نمیدونم چرا بعضی ها راحت دل می شکنن،بعدشم فکر میکنن هنر دارناینجور ادما دور وبر همه هستن به نظر من که بیمارن و اما پسری که که مخشاشو بموقع انجام میدهبازی های صدرا خیلی جالب و بانمکه کلا بچه باهوشی ماشالله
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.منم نمیدونم وا....فدات شم عزیزم.لطف داری
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
1 دی 93 2:20
فدای صدرا جون معلومه تو این مدتی که من نبودم خیلی پیشرفت کرده وکلی علاقه مند به مخش وبازی وکاردستی شده آفرین به پسر هنرمند ومخترع در اینده
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خدا نکنه....ولی یه جورایی آره علاقه داره زود مخشاشو بنویسه
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
1 دی 93 2:22
من بازیهای صدرایی را خیلی دوست دارم همه برا یه شکلی با مفهوم هست یعنی چیزی را تو ذهنش حلاجی می کنه وطبق اون ایده ش بازیشو شروع می کنه تازه من تکه تکه بازیشو دیدم اگه کنارشو بودم شاید می تونستم حدس بزنم از این بازیهای خوشگلش چه منظور وهدفی داره الهی همینطور که معلومه بزرگترین مخترع جهان بشید
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
بزرگترین مخترع!!!!!بابا ناهید بی خیال بچم میشه جزو فرار مغزهافدات شم و ممنونم از توجهت
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
1 دی 93 2:24
راستی اگه میشه رمز اون پست پایین را هم بهم بده لطفآ تا بعد بیام سر وقت بقیه پستها
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
چشم.گذاشتم خدمتتون
خاله
5 دی 93 20:34
چقدر عکساش قشنگه عزيييييييييييييييييييزم ميشه لطفا تو جشنواره عکس به عکس خواهرزاده من هم راي بدين کد75را به 1000891010بفرستين ممنون