صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

برای مریم جون....

1393/8/20 4:04
806 بازدید
اشتراک گذاری

و اما مریم عزیزم خواهرزاده ی خوب و مهربانم،تویی که همانند نامت پاک و معصوم و بی آلایشی..از صمیم قلبم تولدت را در بیستمین روز از آبانماه تبریک میگویم و بهترینها را برایت در امروز و فرداها آرزومندم.خوب من،با اینکه چندین بهار از سالروز آمدنت به این دنیا گذشته اما هنوز خاطره ی تولدت را به یاد دارم و احساسی که از آمدنت در وجودمان برانگیخته شد برایم زنده و پویاست.مهربانم امید که همواره سلامت و شاداب باشی و در پناه حق موفق و پیروز.بار دیگر با تقدیم هزاران گل یاسمن و میخک به تو خواهرزاده ی عزیزم،می گویم...تولدت مبارک.محبتبوسمحبت

بوسبرای میلاد تو......بوس

میخک

یاسمن

پسندها (3)

نظرات (7)

مامان مبینا
20 آبان 93 15:45
سلااام عزیزم تولدت خواهر زادت مبااااررررررک ایشالله صد ساله شه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
لطف دارین مامان مهربون
مامان امیرصدرا
22 آبان 93 12:56
تولدت مبارک ایشالله همیشه شاد و سلامت باشی
مریم
22 آبان 93 17:58
سلام.خاله جونم.ممنونم که همیشه به یادمی.نمیدونم چطوری ازتون تشکر کنم.ممنونم.
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام.خواهش میکنم.کاری نداره که....برام هدیه بخر
اقازاده
22 آبان 93 22:12
با تاخیر شرمنده. تولدت مبارک خواهر زاده مامان صدرا خان
مریم مامان آیدین
24 آبان 93 12:02
تولدت مبااااااااااااااارک مریم جوووون خوب همه مریم ها گلن....این که عجیب نیست کادو هم خودت باید بخری خاله خانوم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی مریم گلی.میدونستم که خوبیخب آخه هیشکی به من کادو نمیده...عقده ای شدم خواهر
مامان ناهید
27 آبان 93 1:07
با تاخیر تولد مریم گلی مبارک عزیزم 200 سال زنده باشی چه خاله خوبی داری خوش به حالت
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خواهش میکنم خوبی از خودتونه
مامان ریحان
27 آبان 93 16:05
تولد مریم جون با تاخیرمبارک