صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

برای مامانایی که فرشته هاشون مشکل لوزه دارن.

1392/6/29 12:18
2,598 بازدید
اشتراک گذاری

کیاناسلام به دوستای خوب و مهربونم.امروز می خوام در مورد عمل جراحی لوزه ی دخترم صحبت کنم.میدونم که این مورد بین بچه ها شایعه و خیلی از مامان باباها مثل من نگران این نوع جراحی هستند.دخترم تقریبا سه ساله بود که بعد از سرما خوردگی های مکرر دکتر کودکان بهم گفت لوزه هاش از حد طبیعی بزرگتره.البته شبا هم خیلی خر خر می کرد و راحت نفس نمی کشید.با متخصص گوش و حلق صحبت کردیم و گفت باید عمل بشه.گفت داشتن لوزه مثل اینه که شما یه سیب زمینی داغ بزرگ در دهانت داشته باشی!حالا چطور می خوای خوب حرف بزنی یا نفس بکشی؟من که در کل شخصیتی مضطرب دارم، حاضر به جراحی، نبودم ولی بالاخره تابستون که شد و سرم خلوت شد تصمیم به جراحی گرفتیم.آزمایشات انجام شد و کیانا رو بستری کردیم.با کلی اسباب بازی و مداد رنگی.فقط قسمت دردناک ماجرا، گرسنگی بود که بچه باید تحمل می کرد تا بعد از عمل مشکلی نداشته باشه.وقتی یاد گرسنگی اون روز دخترم میفتم خیلی ناراحت میشم.سرانجام جراحی فقط با صرف وقت 20تا نیم ساعت انجام شد.اینکه پشت در اتاق عمل به من چی گذشت بماند.کیانا عمل شد و همون شب برای اولین بار بعد از مدتها با دهان بسته خوابید.بعد از عمل تا چندین ساعت فقط بهش بستنی می دادم و اونم خوش  حال بود.تا یکی دوروز بعد هم غذاهای مایع استفاده کرد تا اینکه به روال عادی برگشت.وقتی راحتی بعد از عملو دیدم با خودم می گفتم چرا زودتر جراحی نکردیم.به هر حال مامانایی که دکتر بهتون گفته باید بچه تون جراحی بشه نترسید و اگر کودک بد نفس می کشه و مدام سرما می خوره به حرف پزشک گوش کنید.با آرزوی سلامتی همه ی گلهای زندگی.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ک ی ن ا
24 شهریور 92 16:41
ممنون مامان که همیشه به فکرمنی
کیانا
24 شهریور 92 21:44
سلام ماماجون ممنون که به وبلاگم سر می زنی !!!!!!
سلام
24 شهریور 92 21:45
وبت عالیه
مامانی فاطمه
9 دی 93 14:53
واقعا اینطوریه من میترسم از عمل برای دختر منم احتمالا باید عمل بشه خیلی میترسم از بیهوشیش میترسم میشه بگید کیانا جون اونموقع چند سال وچند کیلو وزنش بود .آخه دختره من خیلی وزنش کمه میترسم عملش کنم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
میام پیشتون