صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

من از خدا خواستم...

1393/4/28 15:53
352 بازدید
اشتراک گذاری

من از خدا خواستم که پلیدیهای مرا بزداید.

خدا گفت:نه!آنها برای این در تو نیستند که من انها را بزدایم،بلکه آنها برای این در تو هستند که تو در برابرشان پایداری کنی.

من از خدا خواستم که بدنم را کامل سازد.

خدا گفت:نه!روح تو کامل است و بدن تو موقتی.

من از خدا خواستم به من شکیبایی دهد.

خدا گفت:نه!شکیبایی بر اثر سختی ها به دست می آید.شکیبایی دادنی نیست،بلکه به دست آوردنی است.

من از خدا خواستم که به من خوشبختی دهد.

خدا گفت:نه!من به تو برکت میدهم.خوشبختی به خودت بستگی دارد.

من از خدا خواستم که از دردها آزادم سازد.

خدا گفت:نه!درد و رنج،تو را از این جهان دور کرده و به من نزدیکتر میسازد.

من از خدا خواستم که روحم را رشد دهد.

خدا گفت:نه!تو خودت باید رشد کنی،ولی من تو را می پیرایم تا میوه دهی.

من از خدا خواستم به من چیزهایی دهد تا از زندگی خوشم بیاید.

خدا گفت:نه!من به تو زندگی میبخشم تا تو از همه آن چیزها لذت ببری.

و در نهایت،من از خدا خواستم که به من کمک کند تا دیگران را همان طور که او دوست دارد،دوست داشته باشم.

خدا گفت:....سرانجام اصل مطلب را درک کردی.

 

آسمان

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان افسانه
28 تیر 93 16:46
همیشه کنار کوچولوهای نازتون خوشبخت باشین
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی عزیزم
بابای ملیسا خانم ناناز
28 تیر 93 18:32
با سلام . ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این شبهای عزیز و عرض تبریک بدلیل وبلاگ قشنگ و زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، دختر ناز بابا با عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال میشیم اگر به کلبه سبز و مجازی ملیسا تشریف بیارید و با گذاشتن چند خط یادگاری ، این کلبه کوچیک و خاطره ساز رو مزین کنید .
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
موفق باشید
مامان ریحان
29 تیر 93 18:11
خیلی قشنگ بودامشب ما رو یادت نره دوست جونیم