صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

دنیای صدرا...

1393/4/22 7:38
343 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان خوبم و سلام به کیانا جونی و آقا صدرا.دوستان خوبم خوشبختانه حال پدرم بهتره اما فعلا ترخیص نشدن...ممنونم که به یادمون بودید و برای شفای بیماران دعا کردید.سلامت باشید و شاد و خوشحال.و اما صدرا جون! این روزها حسابی شیطون شدی و واقعا من که از پس تو وروجک بر نمیام...به قول خودت شدی یه مرد گنده که از هیچی نمیترسه و فقط از سوسک میترسه.....دیشب اینو گفتی که مردهای گنده از هیچی نمیترسن و بلافاصله اضافه کردی که فقط از سوسک میترسن... و چند شب پیش هم که خونه دایی بودیم جنابعالی(مرد گنده) و ایمان که سه سال از شما بزرگتره تو اتاق بودید و مشغول بازی. بعد از چند دقیقه که تشریف فرما شدین دیدیم بـــــــــــله...صورت ایمان خط خطی از ناخنهای شما و پیشونی و بینی شما هم قلمبه از ضربه های ایمان...صحنه ای بود!!!!!!حالا هیچکدوم هم ناراحت و گریان نیستین ولی زخمهای لپ ایمان بیشتر خودنمایی میکرد تا پیشونی شما....بعدم رفتی به ایمان میگی ببخشید ایمان که زدمت...آچارتو میدی امشب ببرم خونمون بعد دیشب برات بیارم!!!!!ایمانم طفلی آچارو داد دست شما و شاد و شنگول اومدی خونه و بعد از دوروز به زور آچارو بردی پس دادی!!!!!!بعله دیگه چیکار کنیم از دست شما فسقل که جنگجویی شدی واسه خودت....دیشبم حرف جالبی زدی که خیلی خندم گرفت....شما متاسفانه هنوز پیش من میخوابی و میشه گفت میچسبی به من و نزدیکه من از رو تخت بیفتم و فرش زمین بشم....به هر حال بهت میگم صدرا تو دیگه بزرگ شدی نباید پیش من باشی....حالا چند تا عکس ببینید و بعد بریم ادامه ی مطلب تا ببینیم صدراخان چه جمله ی منحصری فرمودن....آرام

صدرا

صدرا

آرامصدرا در حال خوردن عشقش یعنی سیب زمینیآرام

صدرا

آرامیکی از آخرین اختراعات صدرایی با عنوان پنکه ی قویآرام

صدرا

تعجبصدرا در حال کار کردن روی اختراع دیگه ای که اسمش دوچرخه ایه که با آب سرعتش زیاد میشهتعجب

صدرا

خندونکصدرا وقتی که هوس لباس زمستونی میکنهخندونک

صدرا

و اما ادامه ی مطلب: بهت میگم صدرا!!! تو دوست داری بزرگ شدی برات زن بگیرم؟؟؟؟؟برگشتی میگی نه من زن دوست ندارم!!!!من فقط مامان دوست دارم...خخخخخخخخخخ...منم گفتم میبینیم همو پسر جونخنده

پی نوشت:دیشب صدرا با مامانم و کیانا رفته مسجد یه خانمی ازش پرسیده که این(منظور،کیانا)آبجیته؟؟؟صدرا هم گفته نـــــــــــــــــــــــه!!!!!!!!!!!این کیانایه کیانا....چشمک

پسندها (4)

نظرات (11)

مامی کیانا
22 تیر 93 9:37
اي جون صدرايي موهاش بلند شده
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
هنوز نه کاملا مامی کیانا جون...
مامان ناهید
22 تیر 93 12:13
سلااااام میگم اونایی که میان میگن عالی بود استفاده کردیم منظورشون چی هست تو وب من هم اینو بعضیها میگن هرچی میگردم ببینم از چی استفاده کردن مطلبی یافت نمی کنم به این نتیجه می رسم که فقط میان تو وب اصلآ هم توجه به پست نمی کنن فقط می خوان نظری گذاشته باشنخخخخخخخخخخخخ
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
دقیقا باهات موافقم.الکی الکی میان و میرن و فقط کارشون تبلیغه
مامان ناهید
22 تیر 93 12:18
ای صدرا ای صدرا عاشق با مزگیهاتم مرد گنده چرا از سوسک می ترسی ترس از سوسک مخصوص خانومهاست
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
همینو بگو خواهر گاهی اوقات از مورچه ام میترسه
مامان ناهید
22 تیر 93 12:29
خوب جنگجوی قوی شدی بازم خوبه در مقابل این همه جراحت بازم شکایتی ندارید معلومه از بزرگترهاست که اینقدر با هم خوب کنار میاین فدات بشم چقدر مهربونی افرین پسمل گل
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
آره خواهر حیف ازشون عکس نگرفتم.اتفاقا به خانم داداشم گفتم حالا بیا ما هم همو بزنیم به تلافی
مامان ناهید
22 تیر 93 12:31
واااااااااااااای چقدر خندیدم صدرا جون زن نمی خواد مامان می خواد الهی بگردم........... فاطمه منم میگه من داماد(با همسر هست) نمی خوام من مامان می خوام به گفته مامانی حالا می بینیم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
پس قراره اینا همین طور بیخ ریش ما بموننحالا گفتم بهش بذار سلامت میکنم 20 سال دیگه خخخخخخخخخخخخ
مامان ناهید
22 تیر 93 12:32
بازم که یه اختراع جدیدبه خدا صدرا شما آخرش یه مخترع میشید خوش به حالت
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
با یه چیزهایی بازی میکنه که نیازی نیست پول خرج کنیم
مامان ناهید
22 تیر 93 12:33
عزیزم خدارا شکر که حال پدرتون خوبه انشالله که خوب خوب میشن
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم گلم.ایشا...سه شنبه مرخص میشن...توکل به خدا
زهرا
22 تیر 93 23:36
سلام خانمی طاعات و عباداتتون قبول خدارووشکر حال پدر بهتره انشاالله بهتر و بهتر بشن انشاالله خدا صدرا جونو حفظ کنه ماشالا شیرین زبونه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام زهرا جونم.خوبین مامان و نی نیمرسی از لطفت عزیزم
سح
24 تیر 93 4:44
سلام عزیزم مرسی شما خوبی ؟ خاهش میکنم عزیزم نه والا ولی حتما گیر ِ کوچولوی شیطونشه نگران نباشین عزیزم [بوسه] ببخش دیر اومدم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی عزیزم.لطف کردی اومدی
شوهری
26 تیر 93 12:59
درود این دنیای بچه های ما هم واقعا شنیدنی و دیدنیست. اگه مامانی می داشتیم که دنیای ما روهم می نوشت،چی از توش در می اومد؟؟؟؟!!! نویسا و پاینده باشی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
درود و سلامما عکسامونم از اون دوران به تعداد انگشتان دست نیست......ممنونم که وقت کردی و سر زدی
محسنی
17 مرداد 93 7:12
سلام مامان خوب کیانا و صدرا پسر نازی داری خدا حفظشون کنه پسر من هم عاشق تفنگ و جنگ و عملیات هست فکر کنم اگه با صدرا یکجا جمع بشن جنگ جهانی سوم شروع بشه به ما هم سر بزن خوشحال میشیم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام دوست گرامیخدا نگهدار شما و خانواده باشه چشم سر میزنم