صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

توکل به خدا...

1393/4/16 17:08
429 بازدید
اشتراک گذاری

الهی ...
سه خصلت است که نمی گذارد از درگاهت چیزی بخواهم ،
و فقط یک خصلت است که مرا به آن ترغیب می کند ؛
آن سه خصلت عبارتند از :
فرمانی که داده ای و من در انجامش درنگ کرده ام ،
و کاری که مرا از آن نهی فرمودی ولی من بدان شتافته ام ،
و نعمتی است که عطا فرموده ای ولی من در شکرگزاریش کوتاهی نموده ام ...

و اما تنها مساله ای که مرا به سویت می خواند :
تفضل و مهربانی تو به کسی است که به آستانت روی آورده ،
و چشمِ امید به تو بسته است ...

همه ی لطف و احسانت از روی تفضل ،
و همه ی نعمتهایت بی سبب و بدونِ زمینه ی استحقاق است ...

" دعای 12 صحیفه ی سجادیه - بخش 1 تا 3 "

دعا

دعا

خداوندا!اکنون و در این لحظه تنها دل به سوی تو دارم و تنها نگاهم به لطف و کرم توست.فقط از تو میخواهم آنچه را که خود میدانی و تمام ذهنم را به خود مشغول ساخته...الهی!درد را تو میدهی و درمان هم در دست توست....پس تنها و فقط از تو میخواهم که لباس عافیت و سلامتی بر تن بیماران بپوشانی.آمین یا رب العالمین.

پی نوشت:کیانا و صدرا جون روز چهارشنبه بابا جون نوبت عمل داره....براش دعا کنین.دوستان گلم اگه گذرتون افتاد به وبلاگ ما،برای شفای همه ی بیماران دعا کنید.سلامت باشید و شادمانمحبت

پنج شنبه نوشت:دوستان عزیزم ممنونم از دعاهای قشنگتونمحبتخوشبختانه دیروز بعدازظهر عمل با موفقیت انجام شد و فعلا پدرجون در بخش جراحی بستری هستند و حال عمومیشون خوبهآرامواقعا از همدردی و دعای خیرتون متشکرم.امیدوارم همیشه ی ایام کنار خانواده های عزیزتون سالم و سلامت و پایدار باشیدبوس

پسندها (1)

نظرات (11)

مامان ریحان
16 تیر 93 17:38
ان شالله که عمل با موفقیت انجام بشه گلم و حال پدر عزیزت خوب بشه برایشان دعا میکنم توکلت بر خدا باشه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی عزیزم.انشاءا...
زهرا
16 تیر 93 20:05
عزیزم حتما اگر خدای بزرگ قابل بدونه برای پدر عزیز و محترمت دعا میکنم انشاالله خدا همه ی بیماران رو شفا بدهمرسی عزیزم.لطف داری
مهرتابان
17 تیر 93 3:25
سلام خواهر جونی.. خوبی؟ انشالله که خدا لباس عافیت بر تن همه مریض ها بپوشاند به خصوص پدر بزرگوارتون تو رو خدا منو بی خبر نذار
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام و ممنونم
آجی مهربـــــــــــان
19 تیر 93 14:51
خدایا به حق علی واولادش به حق فاطمه به خق پیامبر به حق همه خوبان ومقربان درگاهت همه مریضاراشفا بده به همشون لباس عافیت بپوشان به خانه وخانواده برشون گردن خدایا به من گنهکارنگاه نکن به اون چشمان معصوم که منتظر نشسته نگاه کن به خاطراونا شفاشون بده
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم عزیزم.فدات
مهرتابان
20 تیر 93 3:36
سلام عزیزم خوبی خواهر؟ بابا بهترن؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام خانمممنونم خدا رو شکر
مامان ناهید
20 تیر 93 18:24
سلااااااااااااام عزیزم الهی فدات بشم دورت بگردم خاک بر سرم به جون بچه هام میگم تا باورم کنی یه لحظه از فکرم نمی رید هروقت قصد داشتم بیام یه موردی پیش پام میفته که نتونستم بیام شاید این اتفاق برای شما هم افتاده باشه به خدا همین چند دقیقه پیش هم توفکرم بودید اگه این بار حتمآ بهتون سر یزنم ولی بازم نشد شما والهام مامان امیر علی پیشتون شرمنده شدم وقتی کامنتتونو دیدم گفتم ای واای چه بد شد اگه الان نتونستم ولی امشب سعی می کنم بیام گلم ببخشید تورو خدا شمابه من خیلی لطف داریدمنم فراموشتون نکردم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خدا مرگم عزیزم من قبولت دارم.قسم نمیخواد بخوری گلمشاد باشین کنار خانواده همیشه و همیشه
مامان ناهید
20 تیر 93 18:25
عزیزم طاعات وعبادات شما هم قبول باشه انشالله که در این ماه عزیز هر حاجت وگرفتاری خدایی ناکرده داشته باشید عنایت خداوند شامل حالتون بشه آمین
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم عزیزم فدات
مامان ناهید
20 تیر 93 18:28
عزیزم خوبید بچه های گلتون خوبن؟ بازم شرمنده چه خبرایی بوده ولی سعادت نداشتیم بیایم یعنی فکر کنم به خاطر اینکه پیش شما شرمنده بشم این اتفاق افتاد که حالا دیر بیام عزیزم خوشحالم که پدر جراییشون با موفقیت بوده وحالشون هم خوبه انشالله که بعد این دیگه هیچ وقت گذرتون به دکترو دوا ودرمان نباشه انشالله خداوند سلامتی وخوشی بهتون هدیه بده دوستتون دارم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خواهش میکنم گلم.این حرفها چیه فقط فکر کردم شاید چیزی شدهمرسی خانمی ممنونم
مامان ناهید
20 تیر 93 18:30
گلی جون من رمز ندارم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
میام پیشت عزیزم
مامانی
21 تیر 93 9:35
سلام خانومی.آخی من خبر نداشتم.ببخشید خوب خداروشکر که حالشون خوبه.ان شاء الله همیشه خوب باشن و سایشون رو سر کوچیکترا
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم گلم
مهرتابان
21 تیر 93 21:46
سلام خواهر جون خوبی؟ خوشحالم که بابا حالشون بهتره... عزیزم نت ما این روزا زیاد حالش خوب نیست نمیدونم بلاگفا چش شده هر بار نیت می کتم از بلاگفا بزنم بیرون ،برم میهن بلاگی یا جای دیگه وب بزنم باز خوب میشه منم پشیمون میشم. برا اون مورد هم که گفتی چی بگم جز اینکه ببخشید تورو خدا افتادم تو بحث معاون کشی و این صحبتا راستی شما معاون بودی؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام خواهر.ممنونمبعله بنده چند ساله که معاون هستم.متوجه ی معاون کشیتونم شدممگه ما چه گناهی کردیم