صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

کیانا جون مبارکه....

1393/2/29 16:12
500 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم.کیانای نازم سلام.دختر کوشا و توانای من سلام.چند دقیقه پیش وارد سایت بخشنامه ها شدم و متوجه شدم دخمل نازم در مسابقه ی چله چارانه برای دومین سال پیاپی برنده شدهجشنجشنجشنمبارکه دختر مامان.موفقیت تو آرزوی قلبیه منهبوسبغلبوسدخترم بدون که همیشه بهت افتخار میکنم و برای موفقیت و شادابی تو لحظه به لحظه دعا میکنم.دوستت دارممحبتمحبتمحبت

محبتدخترم این گلهای رز آبی تقدیم به تو از طرف من و بابایی و داداشیمحبت

جشنجشنجشنمبارکهجشنجشنجشن

 

برای تو

 

کیانا

آرامکیانا در کنار بخاریی از دوران خیلی خیلی قدیم...آرام

بعدا نوشت:دوستان گلم،مسابقه چله چارانه،حفظ 40 رباعی همراه با مفهوم کلی از حکیم عمربن خیام هستش که بین دانش آموزان ابتدایی در همه ی پایه ها برگزار میشه و کیانا امسال برای بار دوم در این مسابقه شرکت کرد و برنده شد.چشمک

پسندها (8)

نظرات (28)

مامان ریحان
29 اردیبهشت 93 10:38
سلام دوست جونیم مبارک کیانا جان باشه ان شالله همیشه موفق باشه دخترگلراستی حالا سرمم شلوغ باشه بازم هر وقت بتونم میام وب انگار معتاد شدم ها نمی تونم دل بکنم از دوست جونایی مثل شما
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم.ما بیشتر معتادیم خواهر یه حب نت بده بنداژیم بالا
مامی کیانا
29 اردیبهشت 93 11:17
سلام عزيزم مبارك كيانا جون باشه ولي مسابقه ی چله چارانه چيه ؟ ميشه توضيح بدي؟ اون بخاريه چه جالبه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام گلم.ممنونم.زیر عکس توضیحو نوشتم عزیزم.صبح عجله داشتم نصفه شد
مامان سهند و سپهر
29 اردیبهشت 93 11:21
مبااااااااااااااااااااااارکه ایشالا روز به روز موفق تر از قبل باشه حالا مسابقه چی هست ؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممممنونممرسی گلکم.ایشا...مدرسه رفتن گل پسرا و موفقیتهای پی در پی دو قلو جوناتوضیحشو نوشتم...خانمی
مهرتابان
29 اردیبهشت 93 13:46
سلام خواهر سلام کیانا جوووووووووووووووون مبارکه ایشاالله همیشه موفق باشی گلم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام خواهر کوچیکهممنونم عزیز دل
مهرتابان
29 اردیبهشت 93 13:46
به به ، به به احسنت بر تو چون هوس کردی خوری با خانواده باقلا وقت صرف آن مــــــرا از یاد مَبر ای ناقلا خواهر، خسته شدی بیام کمک؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی خواهر.نمیدونم چی باقالیهایی بودن ایناحالمو گرفتن تا تموم شدن
مهرتابان
29 اردیبهشت 93 13:54
بازم سلام بابا قبول دارم من جرزنی کردم خوووووووووووووو مگه چیه؟ هر کسی یه بار حق داره جر بزنه.
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خب حالا عیب نداره...ما سابقه ی شما رو داریم
مهرتابان
29 اردیبهشت 93 13:59
حالا چون به کلاس شعری من نمی خوره جر بزنم و تقلب کنم چششششششششششششم با آ میام: آی خواهر... چون هوس کردی خوری با خانواده باقلا وقت صرف آن مــــــرا از یاد مَبر ای ناقلا
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
بابا من گفتم ما شاعریمواقعا راست نیست؟؟؟
مامان ریحان
29 اردیبهشت 93 18:06
سلام و عصر بخیر
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام.دیروز عصر نبودم خونه خواهریبخیر هم نبود
مهرتابان
29 اردیبهشت 93 18:14
خدا بد نده خواهر، اینک از من بشنو با نون نشو غمگین تو ای همکار خوب و بهتر از جــان بیا و پیشگیری کن ،بدان این به باشد ز درمان
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام.بد نبینی خواهر.کلی میگمباز با نون میسازم برات
مامان خانمی و مائده
30 اردیبهشت 93 9:12
سلام مبارک باشه کیانا جون به امید موفقیت های بیشتر تو در کنار خانواده
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام وممنونم بابت لطف و محبت شما
مامانی
30 اردیبهشت 93 9:31
مبارکه کیانای عزیز امیدوارم در همه زمینه ها همیشه موفق باشی عزیزم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم.فریبا جونی
مامان ریحان
30 اردیبهشت 93 11:30
چرا بخیر نبود ان شالله که همه روز و شبت بخیر باشه دوست جونیم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی دوست جونیم.هردوتاشون آلرژی دارن وحشتناک...دو ساعت طول کشید تا نوبتمون شد و بعدم واسه صدرا یه قرصی داده که رفتم سرچ کردم و اینطوری شدمنمیخوام بهش بدم فقط از پمادش استفاده میکنم.کف پاهاش قسمت انگشتاش میخاره و پوسته پوسته شدهاون یکی خانمم که لب و لپ وچشم ودماغ و....قرمز شده و خشک بدم میاد از همین آلرژی
مــن و آوايي قــلــمــبــه
30 اردیبهشت 93 15:40
مباركهههههه عزيزم من مطمئنم تو و داداشي به بالاترين درجات علمي دست پيدا ميكنين
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
وایییییی....جدی میگی؟؟این لطف تو رو میرسونه دوست جونیم
مــن و آوايي قــلــمــبــه
30 اردیبهشت 93 15:41
اي جونم عكس كنار بخاريش چه خوشگل شده .... خدا حفظت كنه عزيزم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خدا حافظ شما و آوایی جونم باشه
مــن و آوايي قــلــمــبــه
30 اردیبهشت 93 15:43
والله اين گوشي جان مثل قبل من و ياري نميده واسه همين با عرض معذرت كامنت پست قبلي رو اينجا ميزارم .... واقعاً خنديدم نوشته بودي ما الان مجبوريم اين كارتن رو به خاطر گل پسر تماشا كنيم .... خخخخخ ما كه بچه بوديم مجبور بوديم به خاطر سريالايي كه مامانم دوست داشت ببينه اون ساعت يا بريم بازي كنيم يا همون و تماشا كنيم ... اييييييي خدا
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
همین که با زحمت اومدی ازت متشکرم عزیزم.باور کن من انتظار ندارم خودتو تو زحمت بندازیدقیقا...بچه سالاری در حد اعلا
مــن و آوايي قــلــمــبــه
30 اردیبهشت 93 15:45
قالب جديد خيلي خيلي خوشگل شده .... پسر و دختر ناز و باهوشت رو از طرف من بوسه بارون كن
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت برم عزیزم
مامان ریحان
30 اردیبهشت 93 17:35
آخی طفلی ها صدرایی و کیانایی امیدوارم حالشون بهتر شده باشه همون پمادو استفاده کن ان شالله خوب شن مراقب خودتون باشید
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی عزیزم.لطف داری
مــن و آوايي قــلــمــبــه
30 اردیبهشت 93 17:38
اين چه حرفيه خواهر....شما برام خيلي عزيزين خواهر جونم .... دوسسسسسستون دارم مواظب خودتون باش .... امروز اوارو ميبرم پاش و جا بندازن فعلاً خداحافظ خواهر
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
وای خواهر آخه چرا؟؟؟؟این دکترها مثلا پایتخت تشریف دارن کهامید که اذیت نشه
مــن و آوايي قــلــمــبــه
30 اردیبهشت 93 17:39
آلرژيشون بهتر شده خواهر؟؟؟؟!!!! خيلي مواظب خودتون باش بوس
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت بهترن.ممنونم شما هم همین طور
مهرتابان
30 اردیبهشت 93 21:46
سلام عزیزم خوبی؟ بچه ها بهتر شدن؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام.ممنونم بهترن
مهرتابان
30 اردیبهشت 93 21:46
سلام عزیزم داغ دلم رو تازه کردی خواهر هـــــــــــــــــــــــعی بشنو ..... ترســـــــــــــــــم از بی پولی در ایام صیـف پس برای من نخواهد داشت این ایام کِیف گر تو می خـــــــــــــواهی که دانی علتش حتــــــــــــــــــم دارم میکنی اکنون تو غش چون نیـم کارمند رسمی ســــــــــــــــــــما من ندارم یک حقــــــــــــــوق در این ماه ها (منظور ماه های تابستونه) آنچه میگویم به تو زین پس بود ماننـــــــد راز من ندارم بودجــــــــــــه حتی جهت رفع نیاز خخخخخخخخخخخخخ آیا رو به پیشرفتم؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
اولا آفرین به این کمال شعری شمادوم:واقعا؟؟؟؟من فکر کردم چنین نیستیحیف تو نیست!!!!!!!!!!!!بیا بغلم
مهرتابان
30 اردیبهشت 93 21:47
برای پست مشاعره صاحب اختیاری خواهر
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی گلم
مامان ریحان
31 اردیبهشت 93 9:28
سلام و صبح بخیر دوست جونیم احوالتون چطوره؟ صدرایی و کیانا جون بهترن؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام و صبح تو هم بخیر عزیزم.مرسی خدا رو شکر بهترن و تو رژیم
زهرا
31 اردیبهشت 93 9:47
واااااااااااااااییی مبارکت باشه خاله جون انشاالله همیشه تو همه مراحل زندگیت موفق باشی مامان گل موفقیت دخترتون مبارککککک ببخشید دیر آمدم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم زهرا جونیقربونت برم.اصلا هم دیر نیومدی
مامان ریحان
31 اردیبهشت 93 11:08
نیستی خواهری! حتما سر جلسه امتحان هستیامیدوارم خوب و خوش باشی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
آره خواهر امروز و فردا هم نیستم و سر جلسههمه ی ریز نمراتم موندهممنونم که سر میزنی گلم
مامان ریحان
31 اردیبهشت 93 16:23
سخت نگیری برا بچه ها موفق باشی عزیزم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خواهر اینا رو اگه ول کنی همه چی که بده براشون چنان میخورن که باز باید ببریشون از این مطب به اون مطب ممنونم از حضورت
مــن و آوايي قــلــمــبــه
31 اردیبهشت 93 16:37
عاشششششششششقتونم اومدم همين و بگم تا يادت نرفته و برم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت برم من
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
12 خرداد 93 3:16
کیانا جون بهت تبریک میگم این موفقیت بزرگ رو امیدوارم در همه مراحل زندگی موفق باشی گلم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی دوست مهربونم.ازتون ممنونم