صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

اردوی من و کیانا

1393/2/18 10:32
825 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و عرض ادب و احترامآرامامید که همه خوب و خوش و سلامت باشیدبغلپنج شنبه ی دو هفته پیش با بچه های مدرسه رفتیم یه اردوی نیمروزی.کیانا رو با خودم بردم و جناب صدرا پیش پدر مهربان ماندند البته بابایی هم که کار داشتند پسری جانو بردن خونه ی مادر بزرگ مهربون و اونجا موندند.واما بعد از عید هوای شهر ما کلا به هم ریخته شده...تگرگ که یادتونه...بارون هم خدا روشکر یکسره کم و بیش میباره و بادهای وحشتناکی در میگیره...روزی هم که ما رفتیم اردو هوا به شدت خراب شد و طوری بود که من به بچه ها گفتم:بچه ها بیاین بی خیال شیم و تو مدرسه بمونیمچشمکباد میومد شدید و هوا تاریک و رعد و برق و نم نم بارون..برای کیانایی هم لباس گرم بر نداشته بودم خطا خدا رحمت کنه اموات خدمتگزارمونو که یه کاپشن ورزشی بهمون داد و نگرانی من بابت سرما خوردن کیانا از بین رفت.خلاصه، رفتیم و خوشبختانه بارون شدید نشد و فقط باد میومد و خورشید خانم هم هی میرفت زیر ابر و هی خودی نشون میداد....در مجموع خوش گذشت.جاتون خالی..در ادامه عکسهایی از  اردوگاهبوس

طبیعت

محبتبفرمایید ادامه مطلبمحبت

کیانا

کیانا

اردک

کیانا

پسندها (1)

نظرات (13)

سخت کوشان
19 اردیبهشت 93 7:32
بااهداسلام ازحضورتون سپاسگزارم وامیدوارم همواره موفق ومویدباشید.
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
تشکر و سپاس
مامان هستي
19 اردیبهشت 93 7:55
يادش بخير چقدر دلم هواي ارودگاه رو كرد چه خاطرات خوبي از اونجا داشتم امسالم قسمت نشد هفته معلم اونجا باشم تا سري به اردوگاه بزنم دانش اموزي يادت بخير......
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربون دلت برم خواهر
لي لي
20 اردیبهشت 93 7:15
سلام ابجي بزرگه خوبي؟؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام گلم.ممنونم
لي لي
20 اردیبهشت 93 7:15
هميشه به طبيعت گردي ( اردو ) .... چه با صفاست هااااا
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
آره واقعا اینجا خیلی خیلی با صفاست.جاتون خالی
لي لي
20 اردیبهشت 93 7:17
ما خوبيم ... يا بهتره بگم تمام سعي ام رو ميكنم خوب نشون بدم لااقل .... اوايي با گچ كنار اومده اماااااا همش ميخواد تو بغل باشه يعني از سركار كه ميام تازه اول ....... بماند خواهر .... خدا خودش كمكم كنه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
یعنی کاملا میفهمم چی میگیولی میگذره و تموم میشه و دوباره اون روی سکه رو میبینیخوشی و سلامتی ایشا....
لي لي
20 اردیبهشت 93 7:18
عكس ها خيلي خوشگل شدن .... دوستون دارم بوووووس
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
چشات خوشگله لطف داری
فریبا
20 اردیبهشت 93 12:31
خوشا بحالتون چقد عکسی که کیانا جون رو تنه درخت نشته رویایی شده ها
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
عزیزمیواقعا؟نظر لطفته
نامان ریحان
21 اردیبهشت 93 11:07
سلام دوست جونیم خوبی؟وای که چقد دلتنگتم،ان شالله تا دوسه روز دیگه میام خونه، دلتنگ خونه هم شدم،نظراتو باگوشی سخته جواب بدم ان شالله اومدم سرفرصت،ممنون که بیادم بودی حالا اومدم مفصل میام پیشت که حسابی دلم برا دوست عزیزم تگیده فعلا بای
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت برم گلم.منتظرم
مامان شادی
21 اردیبهشت 93 13:20
دقیقا درست می گی عزیزم متاسفانه ماها خیلیهامون واقیتهای زندگی رو یا نمی بینیم یا میخواهیم که دیگران جور دیگه ببینند..برای همینه که چند تا پست اونورتر توی پست ما ادمها از انچه در وبلاگ می بینید معمولی تریم یه چیزایی بهش اشاره کردم..اینکه من هر روز بیام از شیرینکاریهای بچه هام بنویسم به نوعی غلو کردن هست به نظرم هر چند من خیلی وقتها از خرابکاری ها هم نوشتم ..اینکه دیگه کمتر می نویسم و دوستان شاکی شدن دلیلش همین روزمرگی هاست بعد یه مدت ادم خسته میشه از روزمرگی نوشتن و این چیزها
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
موفق باشی
مامان خانمی
21 اردیبهشت 93 18:41
سلام خوبید؟ خوشحال می شم دل نوشته هاتون رو بخونم البته اگه افتخار بدین
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام.ممنونم.عزیزم واسه ی شما تکراریه...میام میگم بهتون
مهرتابان
21 اردیبهشت 93 21:48
سلام خواهری گلم خوبی؟خانواده خوبن؟ ببخش که دیر کردم،شرمنده به خدا... دیروز و امروز درگیر فیلمبرداری برای فیلم بودیم ،ساعت 8 رسیدم خونه به شده خسته ام و گرسنههههههههههههه گفتم بیام یه سلامی بدم و حالی بپرسم.... ایشاالله فردا با یه شعر فوق العاده میام خدمتت عجب اردویی رفتین به به....... یکی از آرزوهای من اینه که یه بار بریم اردو رعد و برق بشه بارون بیاد سیل بیاد بچه ها جیغ و داد و هوار کنند همه خیس بشیم سرمابخوریم فرداش نریم مدرسه رمز پست بالایی؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام خواهر.حدس زدم گرفتار فیلمبرداری هستین...ولی چه کنم این دلکم زود نگرون میشه....چه آرزوهامیذارم برات
مامان ریحان
23 اردیبهشت 93 20:27
سلام دوست جونیم خیلی دلم واست تنگیده بود، خوبی؟ صدرایی و کیانا جون چطورن؟عکسهای اردو رو الان دیدم با گوشی باز نمی شد، قشنگ بیدن با صفا هم بود، خانم معلم برام غلط املایی نگیری نامان نوشتم تو نظر قبلیم خوو با گوشی اومده بودم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام خانمی.خوبی؟به به خوش اومدین صفا آوردین...آره دیگه این دفعه نمره کم نکردم چون عذرت موجه بید
مامی کیانا
28 اردیبهشت 93 12:33
ببخشيد كه كنجكاو شدم به نظرتون اختلاف سني كيانا جون وصدرا جون چطوره؟ با هم ميسازن؟ همبازي هم هستن؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم.میرسم خدمتتون