صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

مادرانه....

1393/2/12 17:30
798 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان خوبم.دوستان عزیزم این پستو باید زودتر میذاشتم که متاسفانه نشد....

میخواهم با تو حرف بزنم...با تو که دختری از جنس آفتابی..با تو که با ورودت به زندگیم در فصل پاییز،بهار را برایم به ارمغان اوردی...با تو که با در آغوش گرفتنت هستیم را در هستیت دیدم و با استشمام بوی تنت از عطری خوش مشامم لبریز گردید و از خود بیخود گشتم...کیانای من با توام...با تو که 9سال و 7 ماه از ورودت به دنیایم میگذرد..با تو که با خواندن دلنوشته ای که به مناسبت روز مادر بر کاغذی سپید از دفترت نوشته بودی،تمام وجودم لرزید و شوقی وصف ناپذیر درونم را در برگرفت...با توام که بزرگ شده ای و به داشتنت میبالم...دخترم!میدانم که در حقت کوتاهی هایی کرده ام...متاسفم...ولی بدان از اعماق وجودم دوستت دارم و همواره و همیشه بهترین ها را برایت خواسته ام و میخواهم...ممنونم دخترم...ممنونم از تو که به یادم بودی...ممنونم دخترم....

دخترم

دوستان خوبم!اگر دوست دارین دلنوشته ی دخترم که برای روز مادر برام نوشته رو بخونیداینجا رو کلیک کنید.

پسندها (1)

نظرات (28)

مهرتابان
12 اردیبهشت 93 18:49
سلام همکار خوبم ممنون میشم در انتخاب نام زیبا و مناسب کمکم کنید مرسی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
میرسیم خدمتتون
مهرتابان
12 اردیبهشت 93 20:57
سلام خواهر گلم دستت درد نکنه،همه دست به دست هم بدیم یه اسم خوب براش انتخاب کنیم. اینایی که گفتی عالی بود مرسی عزیزم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام خواهری.آره ...یه اسم دیگه هم، کلاس بهشتی،گوشه ای از بهشت...بچه های بهشتی...لطف داری
مهرتابان
12 اردیبهشت 93 21:02
ای جووووووووونم فداش بشم الهی... از قول من محکم ببوسش خواهری من یادم رفته باید با نون بیام؟ نتوان وصف تو گفتن که در وصف نگنجی نتوان شبه تو جستن که تو در وهم نیایی نگووووووووووو که تکراری بووووود
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت گلمآفریننه تکراری نبید
خاله مینا
12 اردیبهشت 93 21:36
سلام من ب تازگی با وبتون آشنا شدم و خیلی خوشم اومد. لطفا شما هم ب من سر بزنین و اگه موافق بودین تبادل لینک کنیم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.خوشحالم از آشناییتون.باعث افتخاره
مامان هستي و ني ني
13 اردیبهشت 93 10:53
سلام اباجي چطوري چه خبرا چه ميكني
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام.ممنونم.خوبم.خداروشکر
مامان ناهید
13 اردیبهشت 93 18:13
سلااااااام خدا کیانارو برات نگه داره فداش بشم خیلی خوشگل شمارو تو جملاتش وصف کرده بود به راستی گفتن حس کودکانه شون به مادر تن آدمو می لرزونه می بوسمت کیانا جون خدا حفظت کنه عزیزم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام گلم.واقعا ممنونم از لطفتون.خوشحالم کردین.بله موافقمخداوند همواره حافظ شما و خانواده ی عزیزتون باشه...
مهرتابان
13 اردیبهشت 93 20:35
سلام آبچی خانوم با میم ..... میشه سرودی که بچه ها امروز خوندن رو بنویسم؟ معلم ای فروغ جاودانی،معلم مهر پاک آسمانی معلم ای چراغ راه دانش،معلم آیه های مهربانی مرا ازجهل ونادانی رها کن،مرا باعلم وایمان و خداکن بیا ای گل تو از گهواره تاگور،مرا باعلم ودانش آشنا کن
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام آبجی جانالبته...
فریبا
13 اردیبهشت 93 22:58
خوشا بسعادتتون با این دختر گل خدا بهت ببخشه مامانی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت فریبا جونی.ایشا...دخملی خودتم واست همچین بنویسه و چلچلی کنه...
مامان ناهید
13 اردیبهشت 93 23:41
سلام گلم خوبید وظیفه هست من دوست دارمخودم بیام پیشتون وتمام کمال پستهارو مطالعه کنم کاری نکردم من عاشق شما دوستان مجازیم اگه هم برا یه مدت نتونستم بیام وب وقتی اومدم تمام پستهای ندیده رو می بینم اونم عاشقانه دوست ندارم برم به وب دوستان در حد تکلیف ویا اینکه یه مرور مختصر کنم ویه کامنت بذارم وبرگردم اینهارو گفتم که منتی نیست عاشقانه میام عزیزم همتونو دوست دارم تا حالا دوستانی به خوبی دوستان مجازیم کم داشتم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
منم همه ی پستهای قشنگتو با دقت میخونم...و به داشتن دوستانی خوب مثل شما به خودم میبالم
مامان ناهید
13 اردیبهشت 93 23:41
ممنون گلم هنرهای من به پای شما نمیرسه من همیشه به معلمها با یه دید دیگه وخیلی قشنگ نگاه می کنم به شما معلم عزیز هم تبریک میگم به خودم می بالم با وجود شما
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
فدات که اینقدر مهربونی
مامان ریحان وعلی
14 اردیبهشت 93 8:41
سلام دوست جونیم خوبی؟باور کن منم دلتنگتم ،چند روزه باگوشیم تلاش میکنم بیام اما سرعت افتضاح بود،روز معلم باتاخیرمبارک،فعلا خونه بابام هستم شاید تا دوهفته مراقب خودتون باشید،اگر غلط املایی داشتم واسم غلط نگیری خانم معلم چون باگوشی سخت بید
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت ریحانی من.لطف داری
مهرتابان
14 اردیبهشت 93 20:56
سلام خواهر گلم عجب شعری ،به به تقلب کنم اشکال نداره؟ من یاد خوش دوست به دنیا ندهم لبخند خوشش به حور رعنا ندهـــم من نوشتم این سخن از بهر دوست تا بداند این دلم در فکر اوســـــــــت
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام خواهرینه عزیزم...خودمم همین کاره ام
لي لي
14 اردیبهشت 93 23:05
سلام مياي خصوصي خواهر
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام خواهر جونم.اومدم...
لي لي
14 اردیبهشت 93 23:08
خيلي با معرفتي با دنيا عوضت نميكنم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
فدات شم خواهر جونم
لي لي
14 اردیبهشت 93 23:10
سر فرصت پست هاي جديدت رو ميخونم خواهر ... گلاي من و ببوس
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
عزیزمی خواهری.هروقت اومدی قدمت روی چشم
زاهدی
15 اردیبهشت 93 12:23
سلام وبلاگتون واقعا عالیه اگه تمایل به تبادل لینک دارید مارو با نام رطب مغزدار زاهدی لینک کنید و بگید شمارو با چه نامی لینک کنیم ممنون
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم وب جالب و پر محتوایی دارید
مهرتابان
15 اردیبهشت 93 17:50
سلام عزیزم ولی هر چی بوده به پای کادوی من نمیرسیده..... فکر کن خخخخخخخخخخ هنوزم یادم میاد خندم میگیره حیف نمیشه برا همه تعریفش کرد.....
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
آره تازه یه بچه ی دیگه واسه معلم بنده خدا کود حیوانی واسه باغچه آورده بود فکر کن چه بویی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهرتابان
15 اردیبهشت 93 17:50
سلام خواهر با "ی" یا رب این نوگل خندان که سپردی به منش میسپارم به تو از چشم حسود چمنـــــــش
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خواهر اینو که نوشتم قبلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
مهرتابان
15 اردیبهشت 93 18:39
خواهر من ،حالا که قراره برد و باختی در کار نباشه پس تک را ری هم خوووووووووووووووووووبه..... الان دل ما رو سوزوندی؟ هههههه ما هم هفته پیش ناهار دعوت بودیم.منم گفتم تا دونسته باشید....
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
هر هر هر درسته برد و باخت نداریم..ولی تکراری هم ن دا ری مخب بابا میدونیم شما ابتدایی ها وضعتون خیلی خیلی خیلی بهتر از سایر مقاطعه
لي لي
16 اردیبهشت 93 2:51
مرسي مهربونم بابت اهنگ به اين زيباييييييي
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
فقط به خاطر تو....
لي لي
16 اردیبهشت 93 2:56
اي جانم فداي نوشتن تو و دختر نازت بشم .... خدا انشالله براي هم حفظتون كنه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خدا نکنه خانم گل...مرسی از لطف بی نهایتت
لي لي
16 اردیبهشت 93 2:58
پست قبلي عالي بود .... روزت رو بهت تبريك ميگم خواهري ... عكس ها هم عالي بود پير شديم رفت خواهر
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم خواهریخوشحالم که پسندیدیشما هنوز راه داری خواهری....ما از دست رفتیم
مهرتابان
17 اردیبهشت 93 12:20
سلام خواهری باشششششششششششه اینم غیر تکراری فقط تقلب کردماااااا یادم آید که شبی با هم از آن کوچه گذشتیم پر گشودیم و در آن خلوت دلخواسته گشتیم حالا با میم بیا ،تکراری هم نباشه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
آفرین خواه9ری جونم....چشششششششششششششششششم
مامان نسترن
18 اردیبهشت 93 8:59
پیشاپیش روز بابای مهربون و همسر فداکار تهیه کننده ی وبلاگ بچه های گل رو تبریک م یگم. بابایی گل باش تا زیر سایه ات آرامش بگیرم
مهرتابان
18 اردیبهشت 93 9:24
سلام خواهری خوبی؟ باورت نمیشه از 4 صبح بیدار شدم دارم به ساعت نگاه می کنم ببینم کی 9 میشه.به حدی استرس دارم که نگوووووووووووووووو. ایشاالله تلاششون به ثمر برسه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خب حالا نفس عمیق بکش....آروم باش
مهرتابان
18 اردیبهشت 93 9:25
سلام خواهری خوبی؟ باورت نمیشه از 4 صبح بیدار شدم چشمام به ساعته که 9 بشه... ایشاالله تلاششون به ثمر برسه...
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام آبجیاسترست معلومه چون دوبار نظرت اومده با یه خورده تغییراتفاقا میخواستم برات بنویسم امیدوارم که خودت بیشتر از بچه هات استرس نداشته باشیپس درست حدس زدمنه نگران نباش...موفق میشن
مهرتابان
18 اردیبهشت 93 9:35
اما با "ل" لبخند تو را چند صباحیست ندیدم یک بار دگر خانه ات آباد،‎بگو سیـب
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ای ول بابا عجب بیتی!!!!!یاد گرفتی
سولماز
20 اردیبهشت 93 21:43
سلا م چه دختر زیبا وبااحساسی از صمیم قلبم روزتون تبریک می گم خدا حافظ دو فرشته کوچولوتون باشه من هم سه قلو دارم سربزنید خوشحال می شم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم لطف دارین.متاسفانه آدرسی که گذاشتین باز نمیشه...اگه دوباره برام آدرس بذارین حتما سر میزنم