صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

بارون بهاری +تگـــــــــــــــــــــــــرگ

1393/1/28 8:44
535 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوب و مهربونم.امید که پایان هفته ی خوب و خوشی در انتظارتون باشه و روز زن و مادر رو از صمیم قلب بهتون تبریک میگم.(روز خودمون مبـــــــــــــــــارک)صدرا جون ما که هنوز خوابه و کیانا خانم هم که پنج شنبه ها نیز مدرسه میره...منم که پای نت جان و وب جان نشسته ام. واما (صدرا بیدار شد و کار منو خراب کرد!!!)خب و اما دو روز پیش عصر در حالیکه من مدرسه بودم و بچه ها اومده بودن دنبالم،حدود ساعت 5، یه دفعه صدای رعد و برقهای آن چنانی بلند شد و بعد از چند دقیقه رگبار شدید و ریزش تگرگ شروع شد به طوریکه همه سر جاشون میخکوب شده بودن و طفلی دانش آموزان که همزمان زنگشون خورد حتی تا رسیدن به سرویس خیس آب شدن.ما هم که جرات نداشتیم بریم دم در چون میترسیدیم کله مون بشکنه..باور کنین بد تگرگی بود...ها بد...خلاصه یه ربعی طول کشید که آروم شد و من و بچه ها با دو خودمونو رسوندیم و سوار ماشین شدیم.اما مناظر قشنگی از جمله رنگین کمون بزرگی به وجود اومد که البته در عکسهای من خیلی واضح نیست ولی دیدنش برای شما دوستان هم خالی از لطف نیست.فقط خدا کنه خیلی درختهای میوه رو داغون نکرده باشه این گلوله های یخی....خوش باشید دوستان عزیزم.بفرمایید و لذت ببرید از دیدن مناظر کاملا طبیعی.....

تگرگ

دوباره تگرگ

رنگین کمون

هفت رنگ

این دوتا عکس رنگین کمونی رو من از توی ماشین و در حال تکون خوردن گرفتم.اما یه مدرک و شاهده دیگه...مگه نه!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان ریحان
28 فروردین 93 16:53
سلام دوست جونیم خوبی؟ روز مادر مبارک عزیزم، وای چه تگرگی بوده اینجا که چند روزه حسابی گرم شده آب و هوامونو چشم کردم ها من چند ساله رنگین کمون ندیدم شاید آخرین بار بچه بودمآخر هفته خوبی داشته باشی چون شما دوتا بچه دارید صدرایی رو با نی نی نشون دادم اما صدرا جان واسه خودش مردیه نالاحت نشه یه وقت پسر گل
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم عزیزمحالا رنگین کمون من به دردت خورد؟؟مرسی گلم.آره بابا امروز میگه:وای اینا زیبا یند.جان ما زیبا رو داشته باش
مامان ریحان
28 فروردین 93 18:07
اره خیلی خوکشل بود مردی شده واسه خودش شازده پسر باید واسش آستین بالا بزنی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
آره خوووووولی بگم ها من از عروس افاده ای خوشم نمیاد ها
آوايي ( لي لي )
28 فروردین 93 19:13
سلامممممممم امروز اهنگاي بنيامين و گوش دادم كلي گريه كردم به حال بچش
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
آره طفلی بچهالمیرا باور کن من هر وقت به مرگ خودم فکر میکنم برای این دوتا بچم گریه میکنم
آوايي ( لي لي )
28 فروردین 93 19:14
خوشبحالتوننننننن با بارون و تگرگ بهاريتونننننن
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
بابا کلی ترسیدیم که همه جوره آبکش نشییم.
آوايي ( لي لي )
28 فروردین 93 19:15
عزيزميييييي خواهر به نظرت اين جديده ( قالب و ميگم ) چه طور مه طوره؟؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت برم.قشنگه...ولی یه خورده بزرگونه ست
آوايي ( لي لي )
28 فروردین 93 19:16
عصر و شب قشنگ بهاريتون به خيرررررر
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
آوايي ( لي لي )
28 فروردین 93 19:17
آي نسيم اهاي نسيم نگو كه ديگه بهم نميرسيمممممممم... گوش دادي آهنگش و ؟؟؟ مال بنيامينه بعد از مرگ همسرش خونده .... غم داره خوووووو
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
نه الان میرم پیداش میکنم.شنیدم خونده...راستی چرا خانمش فوت شده طفلی!!!!!
آوايي ( لي لي )
28 فروردین 93 19:18
روزت پيشاپيش مبارك عزيزمممم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مبارک همه مون عزیزدل و جونم
آوايي ( لي لي )
28 فروردین 93 21:30
قربون تو و نظرت برم من .... يه عكس خوب دارم بايد اديتش كنم بعد بزارم بهتر تر ميشه .... اخه بچه ها كه الان وب رو نميخونن بزرگتر ها ميخونن خواهر.... نميدونم چرا با قالب هاي فانتزي و .... حال نميكنم خخخخخ خانوم بزرگم چوووووووون خووووو
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
فدات.منم منتظر بهتر ترممن خانم بزرگم، مادر
آوايي ( لي لي )
28 فروردین 93 21:30
فداشون شم با اون كامنتاشون ... ببوسشوننننننن
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت
آوايي ( لي لي )
28 فروردین 93 21:32
تصادف كرده خانوم بنيامين و ميگم .... سه تايي تو ماشين بودن اما فقط زنش كه پشت رول بوده مرده
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
واقعا ناراحت کننده ست.خیلی سخته به خداخدا رحمتش کنه
مامان ریحان
28 فروردین 93 22:43
داری مادرشوهر بازی در میاری ها، گفته باشماصلا پسرت داماد خودم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
باشه عزیزم.پسرمو میارم خونتون خخخخخخخخخ فقط این ریحان خانمتو بگو نازشو کم کنه که ما منتظریم ها......
آوايي ( لي لي )
28 فروردین 93 22:53
عاششششششششقتونننننم
مهرتابان
29 فروردین 93 10:04
سلام خانوم معلم پیشاپیش روزتون مبارک..... خوبین؟خانواده خوبن؟ به به من عاشق این هوام بارون تگرگ رعد و برق .... حالا بفرمایید در حال رانندگی که عکس نگرفتید؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.آره اگه یکی از اون تگرگ گنده ها میخورد تو سرت....عاشقی یادت میرفت عزیزمنه بابا من اصلا رانندگی نمیکنم.
مهرتابان
29 فروردین 93 10:05
خواستم در جواب کامنت دیروزی تون کلی پر حرفی کنم اما دیدم این شعر سهراب عجیب به حرفام نزدیکه... تازه با ر هم شروع میشه... روزگارم بد نیست تکه نانی دارم,خرده هوشی,سر سوزن ذوقی مادری دارم,بهتر از برگ درخت دوستانی,بهتر از آب روان وخدایی که در این نزدیک است لای این شب بوها,پای آن کاج بلند روی آگاهی آب, روی قانون گیاه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم قشنگه..خیلی وقت بود نشنیده بودم
آوايي ( لي لي )
30 فروردین 93 6:55
کسانی که تو پيوندهاي من هستن همه چیزشون خاصه: لبخندهاشون, گریه هاشون , تیپشون , رفتارشون, اخلاقشون, احساساتشون, دوست داشتنشون, اینا مخاطب نبودن که خاص باشن خاص بودن ک مخاطب شدن..."تقدیم به تو دوست خوبم"
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم خاص ترین من
با قلم مامان ناهید
5 اردیبهشت 93 14:28
سلام عزیزم خوبید اومدم دیدم روز ت رو بهت تبریک نگفتم به خدا شرمنده شدم فکر کردم اومده بودم پیشت از بس حواس پرت شدم ومشغله م زیاده که گاهی فکر می کنم اون چیزی که تو فکرمه انجامش دادم ببخشید دیگه با تاخیر روزت مبارک هرچند هر روز، روز مادر وروز زن هست ولی باید زودتر از این بهت این روز مهم رو تبریک می گفتم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام گلم.این چه حرفیهدشمنت شرمنده...مهم به یاد هم بودنه...ممنونم بابت لطف زیادت
با قلم مامان ناهید
5 اردیبهشت 93 14:30
تو این موقع سال چه عجیبه تگرگ زدن حتما حسابی کیفشو بردید مخصوصآ بچه ها چه رنگین کمان خوشگلی چقدر عظمت خداوند زیباست وبی انتهاست
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ولی خواهر عجب صدایی داشت ما اینجوری بودیمگاهیم اینجوریگاهیمقبول دارم شدیدا
خواهر فرناز
7 اردیبهشت 93 7:50
روزتون مبارک انشالا سال های سال سایتون بالای سر دخملی وپسری تون باشه به به عجب عکسایی ممنون از شما تو اون موقعیت هم به فکر ما هستین رنگین کمان را عشقه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم عزیزم.ایشا...شما هم سالیان سال با خوشی و سلامتی زیر سایه مامان و بابا وآقای ....خخخخخخخخخ زندگی سرشار از آرامش داشته باشین.البته کنار فرناز جونیآره باور کن. گفتم حیفه شما نبینین